全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, June 27, 2007

没有你上网的日子,第12天,晴:

今天我又浪费了一个机会,但,与其说是浪费,倒不如说我不要去把握……我要在这里特别感谢Wayne,因为当他知道你在Library里,然后还打电话给我(不好意思哦,要花你的几角钱……),但是我却欲然拒绝,因为我知道我不应该去找你……

昨天晚上我SMS给你,但是从不给予任何回复的迹象来看,我想现在的我,还是不要有太多的举动比较好。我时常会胡思乱想,但兄弟们都一直劝我要往好的方面想,不过,我始终都做不到……每个人都说要平常心,但又有多少个人能够做到真正的平常心呢?扪心自问,还不是一样会抱着一丝丝的希望么……

虽然我的现况好像在放弃的状态了,但是,我要告诉你,我会一直在等你!:-)

嗯……明天早上Copywriting考试咯!不打那么多字了!大家加油!!!

Day Without You Online, Day 12, Sunny:

One more time I wasted a chance, again. However, should said "letting go" rather than "waste". First of all, I want to say thanks to Wayne as he called me straight away when he saw you was just right beside him in library (Wayne, Thanks and sorry for wasting your few calling cents). At last, I still chose not to go to library as I know I shouldn't go...

I sms you last night but I waited for nothing as the result. I think this is the sign that telling me not to take any further action at this moment. I always think negatively, and all my buddy advice me to think pessimistic, but I can't! Everyone wants to treat everything with detachment, however, not everyone can do that. Frankly saying, we still make the at least hope in ourselves...

My situation seems to give up presently, but, what I want to say is, I will always WAITING FOR YOU! :-)

Hmm... Tomorrow Copywriting class is going to have test. Everyone Gambateh!!!

1 comment:

Anonymous said...

Shit you ~

now in TM Point .. i didn't pay the bill .. Line got cut off.. So, curi curi use the line here .. wakakak ~~~

献丑了……