全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, June 24, 2007

没有你上网的日子,第9天,晴:

今天等了你一整天哦,还以为你会上网……但是,我的失望,莫过于send了两封sms都石沉大海啊……!唉……

嗯……今天和一位朋友聊到了如何追求女生。她教我各种方法,但我想,她其中的一句话“你心里已经有了一道墙……”是最正确。我一直都没有勇气去追自己喜欢的女生,再加上我和你是一个星期也不可能见面的那种……

对了!从今天起,在每一封blog中我都要加入英文翻译,因为我相信有一天你会打开来看的!

Day Without You Online, Day 9, Sunny:

I have been waited you for whole day today, with the mind of taught that you will online. However, disappointment upon me is not more than 2 sent sms that didn't come with any result. Sigh...

Well, a friend taught me how to chase a girl. She taught me a various type of ways, however, one of her sentence, "there is a wall inside yourself..." can best describe me. Exactly. I lack of self-confidence to chase a girl that I like, moreover, we are in the situation that impossible to meet with each other in a week...

I started to type my blog in English, as I believed, you will read my blog, one day...

No comments:

献丑了……