全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, June 25, 2007

没有你上网的日子,第10天,雨:

哈哈!又等了一个星期,只为了观看《18禁不禁》。哈!从不看偶像剧的我,就这样每一个星期追啊追地,追到了第9集……的确,这是一部很棒的偶像剧哦!

今晚我不渴望你会上网了,因为我一定要学会“随缘”!:-) 原本我有机会见到你的今天,但我还是没有去追求这个期望(都是该死的GHao不要陪我!)。

对了!今天开始画风景画咯!原来画水彩也要那么多的“工具”的,还用上盐,真的是令我大开眼界!哈哈!最后还是一句话,又要赶功课了!哈!

加油!:-)

Day Without You Online, Day 10, Rainy:

Haha! One more week to be waited just for a Taiwan's drama <18>. Well, I never watched Taiwan's Drama, however, week per week, I had follow the drama until episode 9. It's really a nice drama.

I'm not hoping you to online tonight, as I must learn how to “随缘” :-) Actually I have the chance to meet with you today, but I never (everything is damn shit Ghao's fault for not accompany me). Haha!

Oh ya, today we started to learn on how to draw a scenery. Well, I never taught that water color has such lots of techniques to apply on, especially with salt. It really impress me lot. Haha! Lastly, still the same, RUSH ASSIGNMENTS! Ha!

Gambateh! :-)

2 comments:

TheBeerCrusader said...

Wa.. until now only got learn draw scenery one ar ?!

I still remember last time you draw the Malay fishing village one.. You used one blue, but multiple tone one.. Nice ..

Even That EVER-FUCKINGLY-SEXIST-MISS KHOO also praised you !!

Christopher said...

Haha! But I don't have any impression of the picture ady wo... Hehe!

Btw, who are you actually? Thanks for supporting my blog, however, I really no idea with who r u... Hehe! Sorry ya...

If I'm not mistaken, is it yiyang?

献丑了……