全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Thursday, June 28, 2007

没有你上网的日子,第13天,晴:

今天的考试很不好啊!很多东西都忘记,做得很不好……就连过后的Presentation也不是很满意,言词不谈吐,而且还一段一段的……唉……不过都过了,无所谓了……

今天又有朋友碰到你哦!都不懂怎么搞的,身边的朋友都那么地幸运,几乎每一天都有遇到你的哦!那我呢?我什么时候才有机会和你碰面啊!或许,可遇不可求……

对了,Workshop Class 终于学到我要学的东西啦!Photoshop 的 Mask 是我一直想要学的东西,因为Mask的功能很强大,可以用在很多的地方上哦!:-)

好了!继续赶完我的Letterform!大家加油!!!

Day Without You Online, Day 13, Sunny:

Today's test is not satisfying! Lot of things ran out of my memory, very bad... Even the presentation also not fulfilled for what I'm expected, sentences were not in a line and bad speech... Haiz... Anyway, it passed, don't care anymore...

My friend saw you today, again! I can't understand why they were so lucky and saw you almost everyday! How about me? When can I meet with you...? Well, it depends to luck...

Oh ya! I finally learned what I'm want to learn in today Workshop class. I always wish to learn the "mask" function in Adobe Photoshop as its a very powerful tool that allow you to apply on lots of places... :-)

OK! Time to continue my Letterform! Everybody Gambateh!

No comments:

献丑了……