全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Friday, June 29, 2007

没有你上网的日子,第14天,晴:

今天很烦躁哦!唉……也不懂为什么会如此……或许是因为History的咚咚吧!其实,有的时候我会告诉我自己,既然所有的工作都分配好了,就要相信所有的组员!我不可以一直操心,不然换来的,就是自己的痛苦……所以,我只要做好我的本分就行了!:-)在这里要对所有的组员说:“我会相信你们的!我也会让我们的Presentation做到是最好的那个!做不到最好,就做最让自己满意的!”

嗯……今天放学,吃过了午餐后,走啊走的,终于让我看见你咯!呵呵!你虽然坐在餐厅里,也只看到你的侧面(当然你看不到我),但我已经很满足了!原来幸运神一直在眷顾我的哦!:-)我会满足 ,不过刚才还是犯了一个错误,就是sms给你……虽然如此,我却不会抱着任何希望要你回复的。我传,是要让你知道,我时时刻刻还是在等你的!

刚刚看了《学警出更》。看到的这一集我学到了一项东西哦!因为那句对白很有意思,也让我留下了深刻的印象!里面的主角说道:“……假如就此放弃的话,我会觉得很可怜。这个世界上就算没有人关心你、没有人理你、没有人疼你也不重要,最重要的是你要懂得关心自己,没有放弃你自己!”这句对白深深地影响了我,因为我知道,我要去追求自己要的!

对了!在这里我要问我自己,也要问所有阅读我部落格的朋友一个问题。有答案的,就在这里给回复吧!这个问题就是:假如要你做一个抉择,你会选择影响你一生的重要事务但放弃最重要的人物,还是陪伴你一生的重要人物而放弃影响你一生的重要事务?明天我会告诉大家为何我会问这个问题和我的答案!好好想想哦!

Day Without You Online, Day 14, Sunny:

Today I was very frustrated! Haiz... I don't know what's the reason, maybe because of the history's stuffs. Well, I always tell myself, I can't make myself always worry this and that, otherwise, I will be very painful as the result. As all the work have been divided, I should believe my group members! Thus, I do my job done, then everything will be fine!:-) So, I want to use this opportunity to tell all of my members, "I'll believe you guys! I will make our presentation the best one! If can't, then we choose to do for the most satisfying one!

Hmm... Today after class and lunch at KFC, I saw you finally. Hehe! Although you were in a indian restaurant and I only saw your side face (for sure you couldn't see me), however, I was satisfied with that! That time I only know that Lucky God is always around me! :-) I will satisfy, but I made a mistake just now, as I sent an sms for you... Anyway, I hope for nothing. I sent, just to let you know that I'm waiting for you, always...

Just now I watched a drama titled"学警出更" (sorry don't know what's it call in English)! That dialog was full with meaning and left a big impression to me. The actor said, "... If you give up for now, it's a pathetic to me. Although nobody is care bout you, love you, and listen to you, but its nothing. The most important is, you must know how to take care yourself, and never give up yourself! This sentence really impressed me, because I know, I must fight for what I want!

Oh ya, I have a question to ask myself, and of course to all my blog readers. If anyone of you has the answer, then be please to answer here! Here is the question: If you have the only option, will you choose the only thing that influence your whole life but sacrifice your important person, OR, choose the important person but sacrifice the only thing that influence your whole life? I will tell you guys my answer on tomorrow blog and the reason why I ask this question. :-) Think twice for the answer!

1 comment:

Anonymous said...

i will choose some one important .. coz money can buy lots of thing

ahahahahahaha

献丑了……