全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, September 24, 2007

没有你上网的日子,第101天,晴:

因为还没有想到新的题目,所以现再次用会“没有你上网的日子”……就算要改,也不能直接改的嘛……部落格的Layout要再弄过~呵呵!

过了今天就是中秋节,不过今年的会很“特别”(留意明晚的帖子吧!会有更多的感慨……)。呵呵!

嗯……最近的部落格都有人来捣蛋(已经有三帖之多了)。从文字上看来的确是有心的,不过我却不会删掉他们所留下的Comment,毕竟这是他们来过所留下来的痕迹(虽然文字是粗了点……)。我能够忍受这种行为,不代表我很伟大(我很小人的哦!),而是希望部落格的气氛永远保持在温和的气氛之下……假如以“你做初一,我做十五”的方式来处理问题,哪怕我的部落格有天会被“轰炸呢!

好啦!在100后的第一天三位数,第101天,原本打算方题目为“台北101大楼”呢!不过感觉很不伦不类……哈哈!

Day Without You Online, Day 101, Sunny:

Because of haven't think of any suitable title, therefore, I used back the same title, which is "Day Without You Online"... Even I want to change, I can't do it straight away as the whole blog's layout need to be changed~ Hehe!

After today is Mooncake Festival (always think that the English translation name not suitable enough). Anyway, this year festival will be very "special" to me and know more by reading tomorrow's night blog!) Hehe!

Hmm... These days got people come and disrupt the blog (3 comments left so far). I think the person would be purposely did that, anyway, I will not delete their comments, as these are the traces that they have visited my blog (although the letters were rude...) Well, I can endure the behavior, it doesn't means that I'm a great person (I am cunning anyway...)), but wish to have a warm and nice environment for the blog... If I would take any revenge as the solution, I scare my blog will be bombard one day!

That's all! The first three digit day after day 100, day 101. Initially I wanted to use the "Taipei 101 Tower" as the title, but feel neither fish nor fowl... Haha!

3 comments:

TheBeerCrusader said...

i think that fellow also like the same girl as you do ..

Maybe he's your rival !

Jia You and be careful !

Timmy said...

没有101大楼,
101忠狗也不错啊。
恶呵呵呵呵呵呵~

Unknown said...

http://en.wikipedia.org/wiki/101_%28number%29

献丑了……