全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Saturday, September 8, 2007

没有你上网的日子,第85天,晴:

明星来马来西亚,大家应该看过不少吧!大明星,大家应该也有不少经验吧!但是大如成龙的,可就很少吧!哈哈!我今天可是一睹了成龙大哥的风采哦!呵呵!

今天原本打算下楼下随便吃个午餐就算,谁知遇到GHao。他邀了我一起出去,除了去学校看成绩以外,还会去看看成龙。我想了一想,既然在家也只是发霉,就答应了~或许大家都知道成龙大哥会来,再加上今天是星期六,整条路可塞的严重呢!原本5分钟的路程,我们需要20分钟才能够抵达……汗~

到了学校,因为我知道我自己的成绩了,所以便帮忙朋友看。看了后我就直接SMS给她。唉……她的成绩不理想,也很沮丧。当时我很想安慰她,但说来说去都不懂该说什么好,好象越说越糟糕的感觉=.=" 最后干脆传个笑话给她好了~虽然她笑了,不过我相信内心的她一点都不快乐~嗯……葱头女啊,不要那么伤心了哦!事实既然是这样了,那就勇敢面对吧!答应自己以后多多加油,不要再让不好看的英文字母再出现就行了!大家相信你都尽过力了!以后加油!我们大家一起加油!:-)

在KFC当过午餐后,我们就到双威金字塔去了。当时成龙大哥还没来,所以我们也在人群中窜来窜去。都最后,我们还是站在一个超不好看的地方~等了许久,成龙大哥进场了!他向大家双手招手,样子和动作很像一个小孩子。成龙大哥的微笑很阳光,隐约还可以看得出一个慈父的模样……虽然当他站在台上我只看到他的背影,但他还会翻过身来对背台的观众招手哦!

成千上万人的现场,我心里在想,有否一天我会是台上的主角吗……?

Day Without You Online, Day 85, Sunny:

Pop stars live in Malaysia, I think that is only ordinary things to some audiences! To some of the audiences, great pop stars are only some experiences to them! But international great star like Jackie Chan, I think not many people has the chance to have a look him! Haha! Today I had a chance and I watched Jackie Chan! Hehe!

I planned to have my simple lunch today afternoon, but I saw GHao at the time I open my house's door. He invited me to go with him, besides to look at the results at school, he planned to watch Jackie Chan too. I have a thought awhile, and I went with him as a result as I will be very bored at home alone~ Well, maybe the news of Jackie Chan spread too wide, moreover today is Saturday, the whole road was jammed terribly! We took 20 minutes to reach the destination, yet the distance only takes 5 minutes normally... SWT~

When we reached the school, because I had already knew my result, thus I helped my friend to look on it. After looking on it, I straight away SMS her. Haiz... Her result was bot satisfying, and she was very upset. I meant to concern her, but I didn't know what to say, and I thought my words were making the situation worse=.=" At last, I sent a joke for her~ Although she smiled, but I believed that her inner part was unhappy~ Hmm... 葱头女a, don't be too sad o! As the fact is like that, then you should face it bravery! Promise yourself to become more hardworking next time, and don't let the ugly English letter appear again on your result! We all believed that you paid your effort! Gambateh! We all Gambateh together! :-)

After I have my lunch at KFC, we went to Sunway Pyramid. That time Jackie haven't reach to the scene, and we all tried to flee among the crowd to have a nice place. At last, we still stand on a bad position~ After a moment of waiting, Jackie arrived! He greeted the crowd using his two hands, and his face and action just like a kid. He had a very shiny and happy smile, indistinctly you can see a kind father look... Although I only see his back when he stood on the stage, yet he still turned his back to us and greeted us!

Thousands of crowd at the scene, and I thought, will I become the main one on the stage one day...?

1 comment:

Anonymous said...

我好很多了啦
开学了不得不振作:)

献丑了……