全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, September 11, 2007

没有你上网的日子,第88天,晴:

今天一早起身,带着疲惫不堪的身体梳洗过后,我们便“启程”到学校去了。就在我刚坐下椅子不久,就连椅子都还没升温的当时,“Class Cancel”这句话传到了我的耳边。起初没有人示意,直到第二声的“发送”,大家方知道课的确取消了……我们顿时被炸得遍体鳞伤,有的还需要叫救护车的帮忙呢!=.="

就这样,无聊的早上,就陪朋友吃吃早餐,无聊般地度过。呵呵!

好久好久没有说到女主角了吧?今天的唯一一堂课是4班的主修科一起上的,所以,理所当然地我就有机会看到她了。呵呵!她还是一样哦!整个人没有改变,还是一样那么清秀、漂亮!哈哈(各位不好意思……)!虽然今天擦身而过,不过我还是老样子,没有打招呼……:-)

好啦!今天就那么多了!对了!最近因为功课少,所以开始一点一滴地接触VST了。好好玩哦!看来接下来的我要准备升级声卡了,因为编曲方面需要用到。我一定要充实我的时间,不再像上一个term一样虚度!

还有一点,为911死者祷告……

Day Without You Online, Day 88, Sunny:

Today I woke up very early and once we prepared everything, we went to school. Just at the moment I sat down and the chair yet to be warmed, I heard someone was shouting that class canceled. Well, the class didn't respond at the beginning, until the second time of "announcement", then only the class realized that the class was truly been canceled... We all bombed by the words terribly, some even need to call 999 to seek for help! =.="

And, the boring morning passed by having breakfast with friends. Hehe!

It has been a long time I didn't mention on "her". Today's the only class was combined with others 4 Major classes, thus, sure I had the chance to see her. Hehe! She got nothing much changed, still delicate and pretty! Haha (Guys, sorry for that...)! Although today we passed by side by side, yet I still acted like last time, no greeting... :-)

That's all for today! Oh ya, these days because of less assignments, thus I started to touch on VST. It is nice! I think I should buy a sound-card with ASIO as I need it for my songs' arrangement. I must fully fulfill my time, and must not let it flies with nothing like last term!

One more thing, R.I.P for 911 victims...

1 comment:

Timmy said...

哈,当我听到课取消时,还蛮高兴的。
对吼~! 昨天911我都没感觉到。。
祷告祷告。。。

还有,祝"S.H.E"生日快乐,
恭喜长红6年!!
(因为她们也是911那天11-9-2001出道的)

哈哈。

献丑了……