全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, September 12, 2007

没有你上网的日子,第89天,晴:

辛苦了那么久,终于有成果啦!!!哈哈!使用VST来编曲时我一直要达到的目标,今天我终于有些成果啦!终于都有声音出来啦!哈哈!虽然现阶段我还在测试的阶段,不过我相信只要我继续努力一定会得到成功的!哈哈!真的是超感动的说!!!

对了!今天上了Perspective这个科目。我之所以要在这里提一下,是因为教我们的老师是我在这里看到的续May-Ann之后,能够说得一口流利英文的老师!他的英文好好,而且教导的方式不会烦闷!为他喝彩吧!哈哈!

Day Without You Online, Day 89, Sunny:

After working for so many times, finally I got the result!!! Haha! Using VST to make the song's arrangement is the target that I wanted to reach, and today finally I make it! I heard the sounds! Haha! Although now I'm still in testing stage, but I believe that once I pay more effort on it, I will be success then! Haha! Really touched!!!

Oh ya! Today attended the Perspective Class. I wanted to mention at here, as the lecturer who lecture us is the second lecturer that can speak well in English after May-Ann! He is good in speaking, and the way he teach was different with others, thus I didn't fall asleep then! Cheer for him! Haha!

1 comment:

Anonymous said...

收皮啦!!!!!

献丑了……