全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, September 9, 2007

没有你上网的日子,第86天,晴:

嗯……今天是最后一天的假期了,明天开学咯!呵呵!还蛮期待的说……

其实今晚没什么好写的。一整天都无所事事地,早上玩游戏玩到3点吃午餐,过后又继续到了晚上朋友载我们出去吃,过后回来又是对电脑知道两点睡觉……好像很虚度光阴似的。虽然明天就开学了,不过身边的朋友一个个都说感觉不到开学的气氛,日子还是一样的悠哉……

就这样好了!最后,祝大家学业上的旅途愉快!加油!

Day Without You Online, Day 86, Sunny:

Hmm... Today is the last day of holiday, and tomorrow will be the 1st day of my major course! Hehe! I'm waiting for it...

Well, actually nothing to be written today. Free for the whole day, played computer games until 3pm, and had lunch at mamak, then continue until at night, friend brought us to somewhere else to have dinner, after that, came back and face the pc until 2a.m., and slept... Its looked like wasting the time. Although tomorrow the school will be opened, however, friends around me did say that they couldn't feel any atmosphere of school open, and the day still goes freely...

That's all! Lastly, I wish everyone have a nice journey on their study! Gambateh!

No comments:

献丑了……