全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, September 2, 2007

没有你上网的日子,第79天,雨:

今天好累啊!昨晚只睡了两个小时,过后便起床和朋友去槟城了……在去的短短路程中,我睡着了;从“皇后湾”购物广场去Batu Feringgi 海滩,我又睡着了;从海滩回到“合您”广场,再次睡着;从北海回到双溪大年,已经不想起身了……可见我今天的部落格是在多么疲惫的状态下完成的啊~呵呵!

今天除了带Valent去槟城一日游,他本身还大有斩获呢!哈哈!是什么我就不说了!我只想要埋怨的是,怎么“槟城快捷”和“吉隆坡快捷”那么大的分别啊?!只要你上“槟城快捷”,你就要付钱。这就是和“吉隆坡快捷”的最大分别!“吉隆坡快捷”只要上同一属性的巴士(即U,B,T)就不必多付钱的……真的是被炸到够够力哩~单单巴士费就不便宜了……唉~

在这里我还有一个快乐的事要和大家分享,那就是,我终于可以驾驶父母的Nissan Sentra 轿车了。呵呵!为何呢?因为之前我都握着P,所以他们不要我去驾;现在我脱P了(前几天的事情了),但基于我从未驾驶过自动排挡的车子,所以他们也不让我驾;直到刚才表姐的自动排挡国产,我终于交了我“第一次”的自动于她的车了~哈哈!驾驶自动排挡果然就像驾驶玩具车子一样!呵呵!

(一天一感想休息~)

Day Without You Online, Day 79, Rainy:

Today was very tired! I just slept for 2 hours yesterday night, then we went to Penang on next day... On the way to the wharf, I slept; from Queensbay Mall to Batu Feringghi seaside, I took a nap; from the seaside to Gurney Plaza, slept again; from Butterworth to Sungai Petani, didn't feel like wanted to wake up... See how tired am I when I write this blog~ Hehe!

Besides bringing Valent to round a round in Penang, his own self too gained something! Haha! What I want to say here is, there is a big different between Rapid Penang and Rapid KL! Once you enter the Rapid Penang bus, you must pay for it everytime the journey goes. This is the most different part between them! You just need to pay once for Rapid KL (namely U, B and T)... I was shocked by it~ I paid a lot for only the fair... Haiz~

Besides that, I want to share a thing here, that is, finally I can drive parent's Nissan Sentra. Haha! Why? Cause I was holding P last time, and they didn't want any red P pasted on their car; now no more P for me (few days ago), but because of I never drove auto-transmission car before, thus they stopped me; until just now my cousin drove her auto-transmission Proton Saga, then I have my "first time" on her car~ Haha! Driving auto-transmission is really like driving a toy car! Hehe!

(Feeling Per Day holiday~)

No comments:

献丑了……