全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, September 4, 2007

没有你上网的日子,第81天,雨:

今天坐了一整天的巴士回来双威……好累啊!唉……

就这样,我又离开了自己的家,回到了双威的家。时间过得很快、很快……转眼已经是九月了,而且新的学期又要开始了……在巴士里的途中,我脑海里想了好多好多的东西。有回想回以前所发生的点点滴滴,也有未来那些未知数的变数……有多少人为了多少的问题而烦恼、长白发……

人生短短几十年。把握现在、珍惜现在,真的是为了一个人生而设的吗?有多少人曾经错过了美好的;又有多少人在错过了以后获得第二次机会呢?

Figure还有6张……唉……

Day Without You Online, Day 81, Rainy:

Today rode the whole day bus for coming back to Sunway... Tired! Haiz...

And, I left my home again, and back to the house in Sunway. Time flies... Now is already September, and new term is going to be started... On the way back to Sunway, I thought a lot. Its about the past memories, and also the unknown that are coming in the future... Many people frustrated and white hair grown, just because of troubles...

Life is short. Assure the present and appreciate current, are they really designed for our life? Some how many people have once missed the good; yet some of them given for second chance?

Figure haven't started any... Haiz...

No comments:

献丑了……