全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Saturday, September 1, 2007

沒有你上網的日子,第78天,雨:

呵呵!今天的部落格可是打破了有史以來的傳統,那就是:第一,使用繁體字寫中文的部分;第二,在網咖寫這篇部落格~~

今天有一位源自沙巴,在KL深造的朋友到我這裡來找我(吉打,雙溪大年)~呵呵!他就是Valent是也!是不是覺得他很“爽”呢?其實哦,人家找我是其次,他可是另有目的的哦~~呵呵!儅我告訴其他的朋友他來找我的時候,很多還不信呢!哈哈!

Day Without You Online, Day 78, Rainy:

Hehe! Today's blog was the most special one as it didn't follow the typical rule. There are: Firstly, writing the Chinese part in Traditional Chinese; Secondly, the blog was done in cyber cafe~~

I have a friend from Sabah, who met with me in KL came to my house (Sungai Petani, Kedah)~ Hehe! And the guy is Valent! Do you think that he is nice to be here? Well, actually, make visit on me is the minor objective, as he had another purpose for being here~ Hehe! Many people doesn't believed in me when I told other friends that he came to my house! Haha!

2 comments:

TheBeerCrusader said...

What is 網咖 ?

Anonymous said...

cyber cafe...
dun1 take chinese in spm lah, cc oso dunno XD.. jk

献丑了……