全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Friday, August 31, 2007

没有你上网的日子,第77天,晴:

今天到朋友的家去“过日子”……哈哈!因为旧同学的邀约,我便成另外一位朋友的车去。到了那里的时候,想不到播映机在播放着《憨豆先生》呢!呵呵!好怀念哦!过后我们到她家的Home Theater观赏《变形金刚》……虽然画面没有电影原来得大,不过已经算不错了……不过字幕翻带的翻译还真糟糕~~~

晚上和父母共进晚餐后去逛购物广场。很久没有这种感觉了,因为多半的日子我都在异乡,就算我回来,父母也未必有时间的……唉……

一天一感想

Vyren:
嗯……我还记得我和你相识的第一次,是在History的Class。过后和你的互动也越来越多,尤其是Pengajaran Malaysia,我们还远到你新山的家呢!哈哈!你的家好大啊~呵呵!

并没什么好说的。你应该选定你的主科是“室内设计”吧?嗯……虽然开学了我们也不同班了,甚至有可能会很少见面,不过我相信只要坚信友谊的存在,那我们的友情也会长久的!

加油!友谊万岁!


Day Without You Online, Day 77, Sunny:

Today I had my day on friend's house... Haha! I went to her house by another friend's car! At the time we reached, the DVD player was playing "Mr.Bean"! Hehe! It was fulled with memory! After that, we watched "Transformer" in her house's home theater... Although the screen was not as big as the one in cinema, however, it was not bad too... But the subtitle of pirated DVD is too bad~~~

At night, I was having dinner with parents and shopped after that. I lost this kind of feeling for a long time, as majority of the time, I was in Sunway, even I came back, yet parents are busy on their work... Haiz...

Feeling Per Day

Vyren:
Hmm... I still remember when the first I met with you is during History's class. And our contact increased after that, especially Pengajaran Malaysia. We spend a lot of money to your house in Johor Bahru! Haha! Your house was huge~Hehe!

Nothing much to say. I think you must choose "Interior Design" as your major course, right? Hmm... Although we are not in the same class when school opens, and seldom for us to meet with each other, yet I believe that once the friendship still remained, then our relationship will last long!

Gambateh! Friendship Forever!

No comments:

献丑了……