全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, August 7, 2007

没有你上网的日子,第53天,晴:

好久没说到“你”了哦……

其实也没什么好说的啦!就很想念你咯!你最近怎样了?哈!应该很忙吧!在这Final的阶段,大家应该都为不同的Project忙啊忙的……就算有时间让我们透透气,但大家还是会在休息的时候,脑里想着那些还未完成的功课……你也是这样吗?

之前的MSN听你说你喜欢看港片(因为粤语……),那你有追最近的《岁月风云》吗?我相信喜欢《溏心风暴》的你,应该也会喜欢这部电视剧吧!我个人很推荐这部戏哦!不过,身边的朋友也没有几个有看……唉……没关系!自己喜欢就好!假如你有追看的话,希望这部电视剧对你也一样受落哦!

好啦!今晚就写那么多好了……意,功课归功课,也要好好照顾身体哦!最近的天气又热回了,一定要多喝水,不要坏了身子!记得哦!照顾身体是最重要的,也不会累坏了!忙完这两个星期大家就轻松啦!:-)

Day Without You Online, Day 53, Sunny:


It has been a long that I didn't mention about "you"...

Well, nothing much to say about you actually~~ Just missing you very much! How are you recently? Ha! Should be very busy! We all are in final now, and busy working for different projects... Even we have time to rest, yet our mind still turning on idea and those unfinished assignments... Are you the same too?

You told me before in MSN that you like to watch Hong Kong TVB Drama (Cause Cantonese...). Do you watch "The Drive of Life"? I fully recommend this drama personally! However, not many of my friends watch it... Haiz... Never mind then, as long as I like then is ok! If you watch it too, hopefully the drama will attract you too!

That's all for today... Yee, although the assignments are important, yet you still need to take care of yourself o! Must drink a lot of waters to keep body healthy as the weather changed back to hot and humid! Remember o! Health is wealth, and don't force yourself too much! We will be free after these 2 weeks time! :-)

No comments:

献丑了……