全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, August 29, 2007

没有你上网的日子,第75天,晴:

最近马来西亚多了很多的飞机场哦~因为我约的旧同学个个都放我飞机~很不给面子哩!无论如何,早上的点心好久没吃了,今天吃得特别有味道哦~哈哈!

今天的日子“显显”地……原本打算开始练习我的Figure的,不过进到房间,看到我那温暖的床,就直接倒下去睡觉了~哈哈!家里的床还是最温暖的哦!可以一睡就不想起床了……呵呵!

一天一感想

Joseph:
阿咯~哈哈!不懂要用什么来开头~嗯……你的人有的时候很好笑哦,不是你的言辞贪图,而是你的想法和动作。呵呵!还记得你第一次来我的家过夜的时候,你和我说的心事吗?嗯……或许那个时候的你已经将心里的话都说了出来,所以不要介意现在的人对你有什么想法哦!还有一点,你的Live Drawing好好哦,果然是进入Illustration的人选!哈哈!

好啦!友谊永固!

Day Without You Online, Day 75, Sunny:

Recently there are many airports had been built in our country~ As all the secondary school's friends never made their word when I date with them~ However, it has been a long time I didn't eat the "dim sum", and today breakfast really delicious~ Haha!

Today was a boring day... I planned to practice my figure, but at the moment I walked into my room and saw the bed, I straight away slept~ Haha! Hometown's bed is the most comfortable and you don't mean to wake up once you slept... Hehe!

Feeling Per Day

Joseph:
Halo~ Haha! No idea on how to start this~ Hmm... You quite funny sometimes for the sake of thinking and action. Hehe! I still remember first time you stay overnight in my house and you talked a lot with me. Hmm... You have your words faithfully that time, so, my point is, don't care what others think about you! Be yourself! One more thing, your Live Drawing really good, and you really suitable for Illustration! Haha!


That's all! Friendship Forever!

No comments:

献丑了……