全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, August 19, 2007

没有你上网的日子,第65天,风:

呵呵!其实今晚不必那么迟才写的,不过因为“多打”的关系,所以造成过了“时辰”……呵呵!

日子很显啊!每一次的Term Break都会让我们这些忙惯的人突然有种很空虚的感觉。醒来的时候就吃、喝、玩;过后又睡,睡醒又再吃、喝、完……唉……

嗯……其实还有很东西要我去完成的,好比说欠了Revo的歌、《没有你上网的日子》的制作和Figure……希望我的三个星期是充实的,而不是虚过的……呵呵!

加油!

一天一感想

Wayne:
轮到你了哦!呵呵!嗯……你这位兄弟啊,其实我有很多东西要告诉你的,但我也只是长话短说好了。首先就是,很感谢你一路来都那么支持我的感情世界。虽然有的时候机会在那边的时候,你要我采取行动,但往往我都不敢。真的很感谢你的帮忙哦!再来就是关于我在你前几次的部落格里所给予的Comment。身为朋友的我,以真心的一句话,就是真的要你知道你在众人的眼里是怎样的一个人。其实在那一次的回复里,我已经将我要说的都说完了,所以我也不必在这里长篇大论了……

最后,预祝你在AD界里能够闯出一片天。心里的一句话:东西做多点,在班上嘴巴少说点;承认别人的意见,不要坚持自己的世界;听听别人的看法,不要漠视人家的思想;这个宇宙的知识是浩瀚无边的,你要懂得东西很多很多,而在某个程度上,我们每一个人都有不同的优缺点。向他人学习,不思进取,才是迈向成功的不二门法。加油!


Day Without You Online, Day 65, Windy:

Hehe! Supposely I wrote this blog earlier, but DotA caused me late... Hehe!

The day is boring! Everytime when we reach term break, we will feel like the day is empty and void. Eat and play once wake up, then sleep again...

Hmm... Actually there are a lot of things needed to be done, such as the songs for Revo, the making of "Day Without You Online" and figure... Hopefully I can fully utilize my term break, but not void it... Hehe!

Gambateh!

Feeling Per Day

Wayne:
Is your turn! Hehe! Hmm... Actually I have a lot of things to tell you, just allow me to shorten it. Firstly, I really thank you for supporting my "sentimental world". Although sometimes there are the chances for me, and you want me to take action, anyway, I didn't. Really thanks for your help! Besides that, I want to touch a little bit about the comment I left in your past few blogs. As your friend, and sincerely saying, I wanted to let you know that what kind of person you are in front of other friends. Supposely I have finished my words in that comment, thus I don't want to elaborate more...

Lastly, wish you good luck in AD industry. Frankly saying: Do more works but less talk; Approve one's opinion but not rigid your own world; listen to the others but not ignore thier point of view; knowledge in this universe is boundless, and lot of things waiting for you to learn it, and everyone has different level. Learn from others and always tend to study is the only way to success. Gambateh!

No comments:

献丑了……