全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, August 12, 2007

没有你上网的日子,第58天,雨:

唉……
唉……
唉……

今天超失败的啦!几次的碰面都不敢开口打招呼,我可以去撞墙了……无论如何,无论我多么地没有勇气都好,能够见到你,我就心满意足了,真的……每当看到你腼碘的笑容,我的心就会不自然的有些安慰和快乐。虽然我还是无法打破第一次和你口头对话的框框,但是经过你的身边,看你画画的模样,我心里就会想:既然有缘分在同一个Term遇到彼此,虽然我们是那么的不了解对方及认识对方,但是几次的碰面,造就的就是缘分!既然如此,那为什么我却要如此的执着呢?一切就顺其自然,或许最后会得到预料不到的收获呢!所以,不管来日还有多长,路程还有多远,只要你没嫁的一天,我的等待也会多一天!当然,我有一个自私的希望,那就是希望有一天能够和你一起一页一页读回去曾经,我是每一天都在等你的……!

嗯……今天Drawing Class的Field Trip去到了布特拉再也写生。我和Eong Earn找了一个漂亮的地方后,我们便开始着笔于首相官邸。画着画着,突然官邸前挤满了一堆人。起初我还以为是中国游客在大合照,哪里知道竟然是示威哦!哈哈!(这就是马来西亚。基于Politic Free,所以我不便多谈。)

之前一直在论坛听人家说示威,图片我是看得多了,不过能够亲眼看到还是第一次呢!真的是大开眼界!哈哈!现在我会放上一些当时的照片让大家看看!哈哈!

好啦!今天很累,就到此停笔了……

Day Without You Online, Day 58, Rainy:

Haiz...
Haiz...
Haiz...

Today really a big failure for me! Met to each other for several times, yet didn't dare to make a greet with you... Anyway, no matter how coward am I, can see you is the big satisfy to me, really... Every time when I see you smile, my mood will turn to comfort and happy. Although I still haven't started the first conversation with you, but when I passed by you and see the way you draw, and I will start to think: Seems we can met together in a same term, although we doesn't know each other well, but the several times of meeting, fate had been destined! As the thing happen such as this way, then why don't I just let my hand off? Let everything happen according natural being, and one day perhaps I can earn the unpredictable harvest! Thus, no matter how long is the period, how long is the journey, as long as you are not get married yet, my wait for you will increase day by day! And of course, I have a wish, that is hopefully one day two of us can read back the blog, the past that I waited you everyday...!

Hmm... Today's drawing class's field trip went to Putra Jaya to have life drawing. Eong Earn and I had chose a nice place, and draw the prime minister official mansion. During our drawing, in front of the mansion suddenly crowded by a lot of people. I thought it was the China tourist took pictures together at the beginning, who knows is a protest! Haha! (This is Malayisa. Because of Politic Free, thus I won't elaborate my words.)

I always heard about "pretest" and had read a lot of pictures, and this is the first time I see it myself! It really broadens my outlook! Haha! Now I upload some photos and let everyone of you have a view on it! Haha!

That's all! Today is tired, and I'll stop here...







No comments:

献丑了……