全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, August 26, 2007

没有你上网的日子,第72天,晴:

唉……今天好累哦!一大清早就爬起身到巴刹帮忙父母了……久未回去的巴刹,面貌还是一样,人群还是依旧,食物的味道也没有改变……嗯……我之所以去帮忙,是因为我现在的学费和生活费都是从那里来的!父母亲那么辛苦地为了供我读书,而且还远到生活费极高的Sunway那里,身为孩子的我,假如就去那么帮一下下也不行的话,那就真的是不孝了!!!

仪,你看了《不能说的·秘密》了吗?假如是的话,你是否还记得里面那首《Secret》?我好喜欢那一首歌,然后希望有朝一日能够在你面前演奏给你听。在几天前的时候,就那么的幸运地让我找到了这首琴谱。现在在家乡,我可天天都练哦!有的时候,弹着弹着的时候,我心里会想:我会不会在演奏这首歌曲过后,回到了当初和你第一天msn的时候呢……?

一天一感想

Gam Fatt:
呵呵!一个很活泼的少年哦!哈哈!嗯……其实你也没有什么缺点好说的,因为你的人真的很好!我还记得第一次在Finished Art过后,你介绍了Ah Fai和Gee Hao让我们认识,那个时候看到你时常比着的“手势”真的很搞笑哦!哈哈!

在和你几次的合作过后,我发现到你是很有想法的人哦!虽然如此,你却还可以打开心敞和其他人交流及接受别人的意见!这是很难能可贵的哦!因为很少人会如此,但你却不是!有的时候你的意见真的很好!还有,我还记得你和我说过说你父母时常要你认真点,害怕你找不到女朋友,谁知道你却因为好动的身体而找到了女朋友!哈哈!你很搞笑哦!呵呵!

好啦!同样的major,下个term应该是还会再一起的(住在一起嘛……)!哈哈!对了!你的Figure和Letterform真的很棒!最后就是,要不是你,我和“她”到现在应该都还没有机会相识吧!:-)

Day Without You Online, Day 72, Sunny:


Haiz... Today is tired! Helped parents at market at 7am... It has been a long time that I didn't reach to the pasar, everything still remained, and the taste of food still the same... Hmm... Well, there is a reason why I helped at the market, as its the source for my tuition fee and living cost! They work hard to let me study in college, some more is in Sunway which is a high living cost place. Thus, give my hand on their work is necessary to me and it is a must!!!

Yee, have you watched "Secret"? If yes, do you still remember the "Secret"? I like that music very much, and I wish to play in front of you one day... Couple days ago, I found the piano score accidentally. And now in hometown, everyday I practice it! Sometimes during the practice, I will think, well, is it possible for me to return to the day that first time I MSN with you once I finished the song...?

Feeling Per Day

Gam Fatt:
Hehe! A very active person! Haha! Hmm... You got nothing weakness to talk about, as you are really a good guy! I still remember first time after Finished Art and you recommended Gee Hao and Ah Fai for us, and the finger action that you always show is really funny! Haha!

After some group work with you, I found that you are thoughtful person! Although you have your own opinion, yet you still can listen to others and accept others' point of view! Its hard to see such person! Sometimes you really come out with brilliant idea too! Oh ya, I still remember that you said before your parents wanted you to be more serious, otherwise you won't get a girlfriend, and now you have one just because of your hyper-active! Haha! You really funny! Hehe!

That's all! We are in the same major, and next term we will be together again (live together ma....)! Haha! Oh ya! You really good in Figure and Letterform! And lastly, I wanna thank you as without you, I might still couldn't get "her" contact until today! :-)

No comments:

献丑了……