全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Thursday, August 2, 2007

没有你上网的日子,第48天,晴:

哈哈!大家对“天”有什么看法呢?其实,我觉得“天”还蛮可怜的,因为我们热的时候,就会怪他不下雨;冷的时候又怪他雨一直下……哈哈!

今天的部落格上载了一些Figure Class的Live Drawing图片,让我家乡的朋友看看!呵呵!我要让他们看看我在这里的生活是多么的“多姿多彩”呢!嗯……其实有的时候想了想,能够选自己喜欢的科目来修真的很幸福!我对那类填鸭或死读书的生活很烦厌的,因为我没有那种耐性……呵呵!所以,各位读者们,一定要“选你所爱”哦!(图片在英文版下面。)

嗯……有朋友说我的部落格越来越“离题”了……有的读者告诉我他们会很喜欢看我写关于她的故事,因为这或许是一个美丽的爱情故事;有的人告诉我他们会喜欢读我的生活点滴,至少不会比一味的写“爱情”来得乏味……真的很感谢大家的支持哦!好啦!今天就说些关于“她”的。对了!每一次写关于“她”的时候,我都会用“你”的哦!为什么?题目已经说明了一切:“没有上网的日子”。呵呵!

今天和朋友从Vision print东西出来后,准备去找午餐吃的。就在我们在“烦”这的时候,我们经过了Vision隔壁的印度咖喱店然后竟然从门口看到你的朋友哦!原本我们不以为意,不过过后又掉头回去那间店(反正都在烦哪里吃)。进到了店里,我还以为你会在里面的,谁知没有……而且在享用的时候,我还一次次的希望你会进来和你朋友会合呢!不过,到了付钱的时候,我知道我的推断是错的……而且也没有一次是对的~~无论如何,我相信我们有一天会碰到面的!:-)

Day Without You Online, Day 48, Sunny:


Haha! What you guys think about "sky" (God)? Well, sometimes I think "Sky" is quite pity, as when we are hot, we will blame on it why it doesn't rain; when we are cold, we will ask, why it always rain... Haha!

I uploaded some Figure Class's Live drawing's photos to let my hometown friends have a look on it! Hehe! I want to let them see how interesting is my life in TOA! Hmm... Well, sometimes think that I can study what I like is a wonderful thing in my life! I don't like the style of study that always read and just memorize what you learned, as I'm not a patient person... Hehe! So, to all my blog readers, must "Choose what you like" o! (Photos edited at the bottom.)

Hmm... I have a friend told me that my blog's contents has out of topic... Some readers told me that they like to read the story between she and I, as it would be a wonderful love story; some told me that they like to read the things happen in my daily life, at least it's better than "the only love" story... Really thanks to you all! Em, let me talk something about "her" today. Oh ya! Every time when I write about "her", I will use "You" o! Why? Cause my title is "Day Without You Online". Hehe!

Today after printed the artwork with friends in Vision, we decided to have lunch. Just at the moment when we are frustrating, we passed by the Curry House beside Vision, and I saw your friends inside the restaurant! At the beginning, we thought little of it, yet, we turned back to the restaurant too (as we are wondering where to eat too at the same time). When we stepped into the restaurant, I thought you were inside with your friends too, who knows didn't... During the lunch, I kept looking around and wished to see you went into the shop to meet up with your friends! Until we made the payment, I knew my hypothesis was wrong, and never correct~~
Anyway, I believe that we will meet each other one day! :-)


作画时候的环境,都很认真哦……
Situation during the drawing, everyone was concentrate...

另一张认真的……
Another photo that shows the concentration...

我们的“模特儿”……呵呵!其实每一个人都有机会当一次模特儿的。不过这个翻版“L”摆得还蛮辛苦的……
Our "modal"... Hehe! Actually everyone of us has the chance to pose. But this "L" seems like very tired...讲师在班上Demo的作品!
Lecturer's art piece, demonstrated in class.



No comments:

献丑了……