全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Friday, August 24, 2007

没有你上网的日子,第70天,晴:

啊!!!我越吃越肥了!!!

嗯……小时候的我长得很胖,然后在慢慢成长的过程中,我逐渐地瘦了下来;现在过了中学时期的我,去到了外面读书,理应应该是变瘦了,怎知道……越来越胖了……

哎哟!这也难怪嘛……在Sunway的时候,作息时间全部都乱来的,加上夜夜都有宵夜的陪伴……呵呵!然而,现在回到了家乡,妈妈煮的拿手好菜一定又让我家多几盘饭了的……这次肯定变肥了!!!

一天一感想

Ah Fai:
嗯……其实也不是很多话想要对你说。但是第一天认识你的时候,真的感到很意外!你画的眼睛很有神韵,很好看!加上你的Figure更甭说了。无论如何,对于你的人,之前我在MSN已经和你提过了。很高兴我们在那一次的对话里面没有冲突,也让我们的交情更深!对了!很感谢你的载送哦!真的很感谢你呢!要不是你的车子,有时候的紧急关头我们也不懂要怎样了……

最后,你很有很多东西我需要学习的!很高兴认识你哦!


Day Without You Online, Day 70, Sunny:

Arh!!! I became fatter and fatter!!!

Hmm... I was a fat child when I was small, and during the growing process, I became thinner; and now when I have my time in college, it should be thinner, but it doesn't... I'm becoming fat now...

Aiyo! During the time in Sunway, I lost all my daily schedule, plus I have mamak everyday at midnight... Hehe! And now I back to hometown, mom's cook sure add my quantity of rice... This time really become fat!!!

Feeling Per Day

Ah Fai:
Hmm... Well, nothing much to say. I can still remember when the first time I saw you, it really surprised me! You can draw an eye well, and realistic! Plus you have a good skill in figure drawing. However, about your personality, I'd told you before via MSN. I was very happy that no conflict existed during the conversation, yet it increased our friendship! Oh ya! I wanna say thank you that you fetch me back always! Really thanks a lot! Your car gave a bit help always in every critic circumstances...

Lastly, there's a lot of things I still need to learn from you! Is very happy to know you!

No comments:

献丑了……