全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Saturday, August 4, 2007

没有你上网的日子,第50天,晴:

今天的部落格逼不得已使用Notepad来写,过后再copy paste在网站里!很气人啊!难道TMNet就是那么喜欢将人家的线拖慢的吗?!真的被那种乌龟的线弄到气上三把火!

这几个星期真的很忙,很忙!今天好歹说是什么History的练习以及准备,哪里知道时间从两点拖到四点,每个人都还在为各自的“生活”而忙碌!原本打算冲凉后可以凉一凉自己,过后开工,哪里知道从冲凉房出来后还没将自己凉到,我看到的画面已经将我心中的火点起来了!很愤怒的啊!到了一切结束后,无端端又被人赖!我是姓“谢”的,好不好?

原本想和大家分享昨晚去PC Fair的情况以及我自己和Andy几位朋友组装好的三台电脑(当然也包括了GHao那架),但 就因为那个死不赖的线,弄到我什么心情也没有了!说真的,马来西亚人都是那么的犯贱的啊!为什么呢?因为他们都会去夫那种冤枉钱给TMNet来受气!!!

这个是第50个帖,本该是高高兴兴纪念的一个帖,哪里知道,确实那么久以来第一个充满最多火药味的帖子!!!

对了!我这里还要对Revo的队友,尤其是老板,Brian你说,我不是不要发作品,而是我真的没有麦克风来录音!请你在论坛里的帖子尊重我一点!这一点,yj可以当我的证明。我有多少的编曲放在我的电脑里都没有摆上来,就因为都没有录音!再来,我不是每一次都要拿“课业忙”来当借口!我这所学校的功课的确是比想象中的多工!为什么我不要学Cubase?当初我问你的时候,你竟然告诉我:“不要饭来张口!自己去论坛学如何下载及应用!”假如我有很多的时间,我的确会自己去摸,但现在难得抽时间出来学,竟然被你这一句话打倒……还有就是Midi adapter。不是不要买,只是要去哪里找钱来买?我之前曾经去到KL的各乐器店询问价钱,就算是二手的,也可咬我的命啊!希望你能够体谅!

最后,我不会再将论坛的更新内容放在我的MSN了!有人说我是在“晒命”!既然如此,那我就干脆不放了!今天真的是活受罪的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Day Without You Online, Day 50, Sunny:

Today I written my blog on Notepad at first then only copy and paste on web! Really angry with the internet connection! TMNet really annoying the me!

These weeks really a busy, busy week! Today we planned to prepare the History's presentation stuff, who knows, everyone still not not bothering about it and worse the time! I thought to have my bath then only started the job, however, what I saw when I moved out from the bathroom had lighten up the flame in my heart!
Is exasperating! When every thing done at last, suddenly I grieved by someone!

I planned to share with you guys the things happened when we visit to PC Fair and, too the 3 computers that we had installed (including GHao's as well), but because of the internet connection, it caused me down and no more mood! Honestly, Malaysian are unexpectedly violet! Why? Cause they pay TMNet to make angry themselves!!!

This is the 50th post, and it should be a memorable thread, however, it has become the most "gunpowder" feel thread at the end since my first blog on here!!!

Oh ya! I want to say something to my Revo's teammate, especially the boss, Brian! Not I don't want to post up my songs, but I really don't have any microphone! Please respect me in the forum! Yj can proof me on that. I have a lot of song's arrangements storing in my pc just because of lack of mic! Moreover, I'm not wanting to use "heavy assignments" as my excuse, always! My school really gave a lot of heavy assignments! Why don't I learn Cubase? Still remember I asked you before how to download from the ftp and how to use it? Unexpectedly, you told me that don't just let people spoon feeding me and go to learn myself in the forum! I can do so, if I have more time! And bout the Midi adapter. I planned to buy at the beginning, but after surveyed the price, I can't afford even the 2nd hand one! Sorry for telling that!

Lastly, I won't summarize any of my blog's content in MSN's private message column! Some people say I'm showing off! Seems the situation is like that, then I will not place it anymore! Today is a day of suffering from unnecessary "sin"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Unknown said...

http://www.borg.com/~jglatt/hardware/pc_intfc.htm

Build your own midi adapter.

Anonymous said...

不要那么火大 年轻人~~~
老板只是爱念而已啦
因为你真的很久没有作品了嘛
我也是常给他讲的
他真正在乎的是team work
希望你时常来留言
我觉得你要安排下你的时间哦 不然就死忙了
我曾经在某个人的blog上面看到
‘因为繁忙的工作 让我更加不能放弃音乐创作 因为当上班族是那么无趣 我就更加不能放弃那些有趣的
不然
生活就剩下一个办公桌
一推文件
一顿晚餐
一杯水
一张床
一片死寂
。。。“

不过我想也许你读的才是你的兴趣吧
加油加油~~
老板也是很努力的学那个软件跟写歌曲
之前他实习的时间更加长。。
现在他毕业前的功课更加繁忙。。
老板的无理
也许是善意的提醒吧~~
不要放弃 也不要生气了~

献丑了……