全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, August 28, 2007

没有你上网的日子,第74天,晴:

刚从中元节通常都有的“潮剧”回来……嗯……想不到我的学校假期竟然落在刚刚好的时间哦!呵呵!

今天是我的中学的Hari Ko-kurikulum(不懂中文是什么……),然后学校会有学生摆摊卖食物。嗯……妹妹给我的十块钱我也吃不多,因为一半已经拿去进“鬼屋”了……说真的,那个鬼屋除了够暗之外,我觉得没有什么遽头的了。而且在走着的时候还要无端端被水洒呢……无论如何,我想华文学会的人应该都很用心地去搞了,在此鼓励鼓励一下!哈哈!

嗯……其实今天回学校除了看到了一班就朋友之外,还看到了我中五喜欢的女生哦!呵呵!想不到她的发型竟然有那么大的改变,而且脸上的笑容好像都减少了……下一次我就在这里谈谈她吧!呵呵!还有一点,当我看到华文学会的衣服上面写着“爱与拼凑”的时候,我真的超感动的啊!!!为什么呢?因为那首可是我作给华文学会的会歌啊!真的很感动……而且听老师说,这首歌会一直沿用下去,直到有一天或许换了老师的时候,才有可能会被更换掉吧!钱老师,谢谢你哦!

一天一感想

Zac:
嗯……一个很直、很真的家伙,而且人还超好的说!今年和你之所以会有那么多的互动,应该都要归功于History的Project吧!哈哈!在上一个term的时候,我和你不是很熟,哪里知道到了这个term,我们却时常粘在一起了……哈哈!

你的人很真哦!你不会在别人的面前有掩饰,而且有的时候还“语出惊人”呢!哈哈!你让我感觉到一个人的真挚,而且你的个性就好比是天真无邪的。哈!看来我对你的赞赏还真多哦!呵呵!

好啦!大致上就这样而已……对了!上到了Major一定要多多努力哦!凡事都要亲力亲为了,不要太过依赖别人哦!最后,很高兴认识你和你妈妈的厨艺真的好好哦!呵呵!:-)

Day Without You Online, Day 74, Sunny:

Just came back from Chinese Cultural Drama... Hmm... I never thought that my school holiday would dropped on the suitable time! Hehe!

Today is my secondary school's Co-curriculum day, and all the students will sell things at their own stall. Hmm... Sister gave me her RM10 coupon and I wasn't fully utilize it, as half of it had given to "Ghost Mansion"... Well, honestly saying, besides dark, I couldn't find any interesting stuffs inside the mansion. Moreover, I was splashed by the water in the middle or the "journey"... Anyway, I believed that all the Chinese Language Society's members had paid their effort on it, and lets clap for them! Haha!

Hmm... Well, besides met with the old friends, I too met with the girl that I fell in love with during my form 5! Hehe! I never thought that her hair could changed so much, and less smiling on her face... I will talk about her next time! Hehe! One more thing, when I saw the letters "Love And Together" sticked on the CLS's t-shirt, I was so touched by it!!! Why? Because it was the song I composed for the CLS! I was really touched... And what I heard from teacher is, the song will continue until the teacher changed, then the song might be changed too! Pn. Chin, really thanks for it!

Feeling Per Day

Zac:
Hmm... A very straight-forward and true person! Well, this term can always be together with you, I think is because of History's project! Haha! I was not familiar with you at last term, who knows I will stick with you in this term... Haha!

You are a person with no mask! You not hiding something behind when you face to us, and sometimes your words can "frighten" us! Haha! You let me know the truth of a person, and you so naive. Ha! I think I'm having a lot of praising words to you! Hehe!

That's all! Majority is like that... Oh ya! You must be very hardworking when you reached major! Everything must do it yourself and don't be so depending! Lastly, is very happy to know you and your mom's cook really good! Hehe! :-)

2 comments:

Anonymous said...

oh?there is 'chinese society shirt' d?so great to hear that...hha...wish to have a look at it...

TheBeerCrusader said...

Wah Siao ..

Saw Han Wei terus Ki Hiao liao ..

献丑了……