全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, August 20, 2007

没有你上网的日子,第66天,阴:

嗯……首先,我要先公布一个喜讯,那就是《没有你上网的日子》破了1000人的浏览人数!谢谢大家的支持哦!希望在第100个帖子的时候能够达到2000人的大关!当我看见这个数目的时候,我真的很感动……1000耶~好不容易才达到的数目!:-) (仪~我希望你能够看到那第一百个帖子,和我一起见证我等待你的第一百天!)

好啦!开场白完毕,就要说说今天发生的趣事了……呵呵!今晚我们举办了一个“火锅大食会”。其实这个计划我们已经说过很久了,而且第一次提起的时候已经是几个月前的事了。直到了今晚我终于都能够成功的进行了!呵呵!我们准备的食物很多很多,而且还吃不完呢!最令我感动的就是好久好久没有喝到汤了……当那甜甜的汤进入我的口里的那一刹那,“哗!好甜啊!”不是我三八哦~只不过在外面还能够喝到带有家乡味道的汤还真不容易呢(虽然这礼拜就会回家乡了……)!

一天一感想

Ah Sun:
呵呵!这位大哥哥可是很出名的哦!超有天分的他在每一个科目里都能够展拳划脚,而且还是成绩分数最高的呢!他的Figure最厉害,甚至还当过我的师傅呢!哈哈!只要你有不会的东西,他一定会很耐心地教你,而且人好好的哦!(说多了~好像在推荐他酱~呵呵!)

嗯……就只想告诉你,你做事每一件都很勇敢!尤其是Drama里的“基佬”~还有原来你的Idea都是那么地棒的!从History都拿了满分的记录来看,我想你是那个组里得到最大的功劳吧!还有一点,还记得Copyrighting成绩放榜的时候你告诉过我什么吗?从你对我的言论来看,你真的是一名很有自信的人哦!而且你还给了我不少的忠言!谢谢你!

好啦!反正我们都是同样的Major,有缘就肯定会在同一班的!加油!:-)


Day Without You Online, Day 66, Cloudy:

Hmm... Firstly, I want to make an announcement, which is "Day Without You Online" reached 1000 visitors! Thanks everyone for supporting the blog! Hopefully my 100-th post can reach 2000 visitors! When I saw the number, I was touched... 1000~ Is not an easy number to reach! :-) (Yee~ I wish you could see the 100-th post, and witness my waiting for you for 100 day!)

Finish the opening, and now I want to share the happiness with you guys... Hehe! We had a "Steamboat Party" tonight. Well, we planned for it long time ago, and it has been a few months ago when the first time we came out with the idea. Until tonight and we had did it successfully! Hehe! We prepared a lot of foods and couldn't finish it! Well, I was touched when I drank the soup, as there was a long period that I didn't drink soup! Drinking the soup that had the hometown feel is uneasy (although I'm going to hometown in this week...)!


Feeling Per Day

Ah Sun:
Hehe! This is a very well-known person o! He is a very talented person and get the highest mark for every subjects! His figure is very good, and even once became my tutor too! Haha! As long as you have anything that you don't know, he will teach you patiently, and he has a very good personality too! (I seems like recommending him here~ Hehe!)

Hmm... Well, you did everything bravery! Especially the "gay" during Drama class~ Moreover, you have a very fantastic idea! As a result for that, you scored the highest mark for both the Histories' project! One more thing, do you still remember when Copyrighting result was out and you told me something? Well, from the words that you told me, I can see that you are very confident person! And you did give me a lot of advices! Thanks!

That's all! We are in the same major, and will be in the same class if destined! Gambateh! :-)

No comments:

献丑了……