全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, August 14, 2007

没有你上网的日子,第60天,晴:

两个月咯!哈哈!(不过也期待你上网期待了两个月……)

唉……今天可是喜忧掺半的一天啊!不过话说回来,喜可是多过忧呢!但是唯一的忧确是很令人担心以及心烦的……首先,就来说说喜吧!第一,当然就是History II的Presentation终于完成啦!哈哈!好高兴哦!虽然这一次或许会差了点,但我却不觉得怎么样哦!是真的!因为我相信只要不去执着,那么平常心就胜过了一切!哈哈!

再来就是关于到“你”咯!呵呵!今天为了买维他精而走到学校附近的各商店去找。从学校走出来后,我就直接到Rasp Berry面包店去,因为我以为那里有。谁知到了那里,当我站在冰箱前寻找维他精的时候,突然觉得仿佛好像有人在“看”着我。在自然反应的控制下,我便转头去看!哈!竟然让我碰到你哦!你和你一位朋友坐在店里的餐桌里,应该是在喝茶聊天吧!当我发现到你的那一刹那,我还“愣”了一阵,以及心跳加速呢!我顿时不懂要怎么样,不过基于赶时间,所以也没有回望第二次,便直接离开面包店了……:-)

另外一桩的喜事就是,想不到我的水彩画会被学校收起来呢!同时和我一起的还有身边的几位好朋友(Andy,Kam Fatt,Shing Yuan,和Ah Fai)。当我们听到的时候,真的很高兴!呵呵!

说完了喜的,当然要说忧的咯!唉……今天我们的班还真的愁云惨雾呢!在Design II的最后,我问了讲师班上的成绩。讲师见我们每一个人都那么紧张,便要助讲师让我们看看我们的成绩。想不到这么一看,每个人心都慌了……要50分才能及格的,班上竟然有很多人都没有达到要求~ 就连我也是!我顿时晴天霹雳,赶紧找机会“将功赎罪”……虽然我只需要多3分就可以过关,但是我真的很担心……

还能够平常心吗?不懂……

Day Without You Online, Day 60, Sunny:

Two months loh! Haha! (Means I've waited you to online for two months....)

Haiz.... Today is the day full with happiness and sadness! However, happy stuff is more than the sad one! Yet, the only sad thing is frustrating me... First of all, let me talk about the happy stuff! Firstly is, we have finished the History II presentation! Haha! I was too happy with that! Although this time is little bit worse, but I didn't feel any sadness! Its true! As I believe as long as we not rigid anymore, then peace of mind has win everything! Haha!

Coming up next is about "you" loh! Hehe! Today I went to buy Vitagen for my project. I straight away walked to Rasp Berry bakery shop as I thought that shop might selling it. Who knows when I reached and stood in front of the freeze to look for the Vitagen, I felt like there's somebody was watching me. Under the control of natural respond, I turned my head! Ha! Is you! What a coincidence! You was sitting in the shop with one of your friend and have some chit-chat I think. At the moment I saw you, I "stunt", and my heart beat increase! I didn't know what to do, but because of rushing of time, I didn't make the second look on you and left the shop...:-)

Another happy thing is, I couldn't believe that my drawing artwork will kept by school! Some of my friends same as me too (Andy, Kam Fatt, Shing Yuan, and Ah Fai). When we heard about that, we were very happy! Hehe!

Finish the happy one, let me continue with the sad part! Haiz... Today our class really gloomy and sad! Before the Drawing class end, I asked lecturer about our class's result. Seems we all were very nervous and worried, thus lecturer asked tutor to let us see our result. Unexpectedly, just the look of the result, the whole class became nervous and tension... We need 50 mark to pass the subject, but many of the students didn't reach the requirement~ Me too the same! I was shocked and quickly find some ways to increase my mark... Although I still need 3 more marks to pass, but I really worry...

Still can keep the mind in peace? I don't know...

No comments:

献丑了……