全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Thursday, August 16, 2007

没有你上网的日子,第62天,晴:

呵呵呵!
又再一次篡改时间来写部落格了……(忙嘛……不好意思!)

嗯……最近这几天身边朋友的部落格都没有任何动静,想必大家都很忙各自的Final Project。就连我答应要每一天都回帖的Revo论坛都没有时间去当潜水员。大家都很忙,不过过了明天,就会轻松了。虽然还有History的最后一个Project,但我想大家都开始有“放假”的心情了吧!呵呵!虽然如此,每一个人的心不到21号,还是不会真正放松的,因为那一天就是成绩放榜的时候……我个人很担心的是Letterform & Calligraphy。虽然我对明天的Presentation很有信心,不过我的Weekly assignments可是惨不忍睹啊!无论如何,过了明天,一切都已成定局,但愿我能够顺顺利利过完Foundation就好……DG,我等你哦!:-)

对了!有几位好友建议要玩遍马来西亚,也就是说到不同的州属去拜访同班的朋友。虽然这个计划看起来好像很庞大,但是我相信靠着友谊的力量一定能够成功的!这个计划现阶段还在计划着(=.="),但是可以肯定的就是,首站将会是我的家乡—吉打哦!哈哈!然后我们就会慢慢的南下,直到回到了我们最初见面的地方——The One Academy!希望各位能够多多响应哦!

好啦!答应要和大家分享的Drama Presentation又要推迟了,因为YouTube的上载过程才刚开始。相信在这两天内应该就能够告诉大家了!:-)

Day Without You Online, Day 62, Sunny:


Hehehe!
Once again I need to change the time to write this blog... (Busy ma... Paiseh!)

Hmm... These days my friends' blog doesn't update anything, perhaps all of are busy for the final projects. Even the Revo forum that I promise to attend everyday also doesn't make it. Everyone is busy, however, once tomorrow passed, then we will be free. Although we still left History last project, but I think most of us sure started to have the "break" mood! Hehe! Anyway, we all will not be really free from everything, unless we have passed 21th of August, as that day is the day of result... Personally I really scare of Letterform & Calligraphy. Although I quite confident with tomorrow's presentation, but my weekly assignments are bad! Anyway, after tomorrow, everything is destined, and hopefully I can pass the Foundation smoothly... DG, I'm waiting for you! :-)

Oh ya! I have several friends suggested to play around Malaysia, which all of us will go to different states to have a visit to our classmates. Although the "project" seems like an "ultimate" project, but I believe that with the strength of Friendship sure can success it! Although the plan still under plan (=.="), but what can I guaranteed is the first station will be my hometown - Kedah! Haha! Then we will go down along the whole Peninsular until the last station that we met with each other - The One Academy! Hope you guys will be interested in it o!

That's all! I need to postpone the description of Drama Presentation, as YouTube still working on the upload process. Well, maybe I can reveal for you guys in these 2 or 3 days! :-)

1 comment:

Timmy said...

yer~那
我的马六甲 和
vyren 的柔佛呐。。?

献丑了……