全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, August 21, 2007

没有你上网的日子,第67天,风:

嗯……在这里我要大声地向大家说声:“假期快乐!!!” 呵呵!

为什么我那么迟才祝福大家呢?原因很简单,过了今天,大家的心情才真正能够放松,因为今天是出OTP (Option To Progress)的一天。只要今天你没有得到任何的一封信,那么你就只站在黑或白色地带,即“巴士”或“肥佬”……虽然一向来的我对成绩都不是很有信心,但是没有OTP,我想我大概都过关了!呵呵!

对了!最近朋友的部落格都更新了哦!好几个星期因为功课的忙而没有动静的部落格,这几天他们都更新了不少东西,还放了不少学校或学习时候的照片!呵呵!《没有你上网的日子》就是那么“显”的,所以待会儿我会放上他们的友情连接来和大家分享分享……呵呵!


Hmm... I want to wish everyone of you here, "Happy Holiday!!!" Hehe!

Well, why my wish so late? There's a reason, as after today, all of us can really be free. Today is the day of OTP (Option To Progress). As long as you didn't recieve any letters, then you are either in black or white area, which means "passed" or "failed"... Although I'm not confident with myself, but this time I can escaped from OTP, I think I would passed all the subjects! Hehe!

Oh ya! Recently my friends have updated theier blog! Perhaps it has been a long time they never concerned about it, this time they have added a lot of interesting stuffs! Hehe! Well, "Day Without You Online" is boring, thus later I place their links here to share with you guys... Hehe!


Most Recommended & The Best Blogger - Shermaine
Most Funny Blogger - Kwee
Most Fable Blogger - Wayne
Most... (Don't know what to say) Blogger - GHao
Most "Jay" Blogger - Benson
Most Relaxing Blogger - Yuan

1 comment:

shermainey said...

lolz.. i m voted for the most recommended & best blogger..hehehe.. so touched.... hahahaha... you should have say bout your blog too..being the most loyalty daily blogger.... that blogs daily ^^

献丑了……