全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, August 6, 2007

没有你上网的日子,第52天,晴:

今天的部落格很早就完成了,因为我真的很累,想要快快就去睡觉了……

也没什么好说的。不就今天的Drama Replacement class。经过了今天的彩排后,我觉得Eddy真的是一位很好的Drama老师。或许我们对他的认识不深,但是他在舞台上的经验肯定比一般人来得多。今天他改进了我们drama的舞台表演方式,好比说我们应该在哪里进场、场景的应用等等…… Drama Class的确很好玩,而且也学到了很多的东西!:-)

功课依然还有很多,加上明天早上的Test……很累很累……不理了!我这就要去睡了!大家晚安!

Day Without You Online, Day 52, Sunny:

I finished my blog very early today, as I really tired and wanna go to bed soon...

Nothing much to say for today. Maybe should touch some about the Drama class. After today first rehearsal, I think Eddy is a good drama lecturer. Well, maybe we don't know much about him, but he really do have a lot of experience on stage. Today he improved our drama, such as where to get in, how to fully utilize the stage etc... Drama class is fun, and I've learned of things from it! :-)

Still have a lot of assignments to go, plus tomorrow morning's test... Is tiring... And now I want to go and sleep, and don't bother anything! Goodnight!

1 comment:

Anonymous said...

http://www.gfxworld.org/ebooks/3dcreativeaugust07.html
I think you need it .

献丑了……