全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Saturday, August 25, 2007

没有你上网的日子,第71天,晴:

好想念你啊!!!

回来家乡两天了,就想念你两天……仪,你好久好久都没有上网了……我等你等得好辛苦!我真的很想和你聊天啊!现在的你到底如何了……?唉……

假期已经一个星期了,你过得还好吗?相信勤劳的你应该是在练习画画吧!哈哈!说真的,我很想很想SMS你,不过SMS你过后,那些短讯都是石沉大海的,没有回复……我的心好烦,不懂你到底要怎样!有的时候我短短的问候,只是给予朋友的关怀,没有别的意思的……唉……

算了……我本身还是看开点吧……!

一天一感想

Henry:
(参考英文版。此朋友不译中文……)


Day Without You Online, Day 71, Sunny:

So miss you!!!

I came back to hometown for 2 days, and I missed you for the couple day... Yee, it has been a long time that you didn't online... I really wish to talk to you! How are you now...? Haiz...

Our holiday just passed a week, how do you do during the week? Well, I think you are practicing now at home, is it? Haha! Yee, I really wish to sms you, but I know my message doesn't come with any return if I do so... I was frustrated and don't know what you want actually! Well, sometimes the message just the concern from me and doesn't mean others... Haiz...

Anyway, I shouldn't rigid too much sometimes...

Feeling Per Day

Henry:
Haha! Friend! How are you? Firstly, thanks for your for fetching me! Haha! Well, you are a good guy, but sometimes you let other people thinks that you not concern about the things that we did together. You can be serious when its an very urgent stuff, otherwise, you can just let it be free...

Hmm... Thanks for the words that day before to Sunway Lagoon. Well, you warmed that time and this is the good value that inside of you! I will always appreciate you! Do keep in touch and sometimes we can go and "yamcha" o! Haha!

No comments:

献丑了……