全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, August 22, 2007

没有你上网的日子,第68天,晴:

今天很累哦!因为和朋友到了Sunway Lagoon玩去了……呵呵!说真的,我对Sunway Lagoon有点厌倦了呢(那些没去过或很想去的,不好意思咯~)!哈哈!在The One上课真的是多姿多彩才呢!

对了!我竟然忘了昨晚的“一天一感想”的单元呢!不好意思哦~虽然如此,今晚我也还是会放一个而已,不会补回去昨晚的,原因?懒惰嘛……呵呵!

还有一件事要在这里宣布呢!那就是明天晚上我将会去家乡了哦!离开家很久了,是时候回去看看我的父母亲了!好想念他们哦!回去以后一定要他们带我去吃多多的海鲜!哈哈!

一天一感想

Benson:
哈哈!一位不可多得的人才哦!嗯……我还记得当初和你第一次开口说话的时候是在学校附近的CC里面,那个时候当我知道你大过我后真的很诧异!呵呵!混久了后,发现到你人很好哦!而且很好学!我第一看到你制作的“美里”网站真的把我给吓到了!你很棒耶!自修都能够交出如此漂亮了,我相信你上到了Major后一定可以展翅高飞的!为自己闯出一片天吧!加油!

最后,很高兴认识到你哦!你人真的很好,不过说话的时候好像有点慢半拍的感觉……呵呵!其实也没什么不好的啦,至少我们听得清清楚楚……哈哈!你这位朋友我会一辈子记住的,因为你真的是一位很特别的朋友!:-)

Day Without You Online, Day 68, Sunny:

Today is a tired day, as I had my happy hour with friends in Sunway Lagoon... Hehe! Well, I started to be bored to Sunway Lagoon ( to those never been there, paiseh loh~)! Haha! Study life in The One really interesting!

Oh ya! I could forget the "Feeling Per Day" in yesterday post! Paiseh~ Although I left one yesterday, I will not replace another one tonight. Why? Lazy... Hehe!

One more thing I need announce here is, I will be going back to SP tomorrow night! I've left my house for a long period, and its time for me to gather back with my family! So miss about them! Once I go back, sure I want parents bring me to eat seafood! Haha!

Feeling Per Day
Benson:
Haha! A talented person! Hmm... I still remember the first when I talked to you is in a cc near to our school, and I shocked when you told me that you are elder than me! Hehe! You are a good man after mixed with you and like to learn! You really astonished me when you showed me the "Miri's website" which you created it your own self! Really good! You can create such a quality work even you learn it yourself, and I believed that you can become a very success person when you entered your major! Fight for your own success! Gambateh!

Lastly, I'm very happy that know you! You are a good person, just when you speak, the tempo is a bit slow... Hehe! Well, its good also as we can listen to it clearly... Haha! I will remember you forever, as you are a very special friend! :-)

No comments:

献丑了……