全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, August 1, 2007

没有你上网的日子,第47天,晴:

今天的心情麻麻地,也没有什么好写的。:-)

刚刚和朋友听了一些马来歌曲,好好听哦!翻回以前久的,比如说《Belaian Jiwa》和《Kau Ilhamku》,都是一些很出名的马来歌曲哦!而且我还拿起了吉他来边奏边唱呢!我们唱了不少歌曲,《寂寞的季节》、《爱我别走》、《晴天》等等……我们还唱了不少Beyond的经典名曲哦!嗯……很轻松的一个晚上!

今天终于知道我的Gesture的错误在哪里了!我相信以后只要好好朝这方面的弱点来改进,我相信我一定可以将我的gesture练好来的!对了!刚刚有朋友告诉我关于第二班的一些事迹。他是一位斯文的男生,但是头脑却额外的发达,也是一位很有想法的家伙。这位曾经拿过全A的精英生,外表看起来感觉很大,殊不知他竟然和我相同年龄啊!我开始对这位家伙感兴趣了,也决定去认识他。我把他视为一位竞争的目标,也希望有一天能够打败他!哈哈!

好啦!今天是8月1号。2007年只剩下4个月而已哦!日子过得好快!也希望大家好好朝目标发展和努力吧!加油!

Day Without You Online, Day 47, Sunny:


Today's mood is normal, and nothing to be written. :-)

Just now listened to some Malay songs with friends, and there are nice! I played the songs which are few years ago, such as "Belaian Jiwa" and "Kau Ilhamku", and there are very popular Malay songs! In addition, I played my guitar and sang at the same time! We sang a lot of songs, "Season of Loneliness", "Love Me and Don't Leave Me", "Cloudless Day" etc... We did sing Beyond's songs too! Hmm... It was a relaxing night!

Today I know what goes wrong with my gesture drawing! As long as I make correction on my mistakes and I believe that one day I will train my gesture well! Oh ya, a friend just told me about the 2nd class's genius! He is a gentle guy, but he thinks much! A very thoughtful guy. He used to score straight A's in the exam, and the appearance looks quite old, but I never realised that he is same age as me! I quite interested with this guy, and decided to know him. I regard him as my competitive target, and hope to beat him down one day! Haha!

That's all! Today is 1st of August. Four more months to go to reach the end of year 2007! Time flies! And hopefully all of you can pay effort in you guys' own dream and develop it! Gambateh!

献丑了……