全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, October 7, 2007

没有你上网的日子,第113天,雨:

嗯……今天感觉好累,所以部落格也没办法写得很长了……答应各位的电影经典对白只能够在过后补上了……不好意思哦!

今天呆在家里一整天,也做了些功课,感觉日子很闷……

对了!又看回了我超爱的经典——《魔戒三部曲》!哈哈!已经重复看了几十次都不会“显”呢!因为我超爱这部电影!^^

大部分人都说第一集,《魔戒:魔戒现身》不好看,但我却持不同的看法。第三集十最好看已是不变的想法,但为什么我会喜欢第一集呢?原因很简单,因为在《魔戒:魔戒现身》里我们看到了电影如何叙说戒指的故事。有一幕我最喜欢的就是在精灵的地方的时候,看到了英勇的亚拉岗出来了;英俊的勒苟拉斯出现了;亲切的甘道夫;搞笑的矮人,金雳;西域的战将,波罗米尔;以及一班重情谊的哈比人!哈哈!那一幕很感动呢!不过哦,告诉你们一个秘密!《魔戒》第一集我是看翻版带的,因为那个时候没想过进戏院看这部戏……嗯……或许是种遗憾吧!:-)



Day Without You Online, Day 113, Rainy:

Hmm... Today was tired, thus I needed to shorten this blog... The movies' dialogs that I promised you guys yesterday can only be uploaded on other days... Sorry!

I stayed at home the whole day, and did some assignments. Felt like the day was really bored...

Oh ya! Just now I watched back my favorite movie, "Lord of The Rings - Trilogy)! Haha! I have repeated the movies for ten plus times, yet I still found it interesting! Just because its my favorite movie! ^^

Many people said that first of the trilogy, "Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" was the worst among others, but I have a different point of view. The third episode is the best and this thinking has sticked on every people's mind, but why I choose the first episode? I just can simply say that, in "LOTR: The Fellowship of the Ring", we can see how the movie describing the story of the rings. Got a scene that impressed me was, when all were gathered in elves's village, we could see the bravery of Aragorn; first sight on handsome archer, Legolas; jokes from the dwarf, Gimli and a group of Hobbits with unlimited friendship love! Haha! I touched by that scene! Anyway, tell you guys a secret! "LOTR: The Fellowship of the Ring" I watched it in pirated DVD cause that time never thought to watch it in cinema... Hmm... Well, I think I will regret on that! :-)

No comments:

献丑了……