全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, October 14, 2007

没有你上网的日子,第118天,雨:

十一点多了,却还没吃晚餐,功课也没做到……

嗯……今天下午和一位超厉害的作词朋友,杰啃(JayKen)一起出去。因为他在Wangsa太“显”了,所以便和一位朋友结伴下来双威金字塔走走。当然,只和他见过一次面的我难得他过来,我又是那么地靠近,当然要赏面一起去咯~!哈哈!
testing
原本是Revo的聚会的,哪里知道老板竟然不要出席(很直截了当地拒绝~),所以只有我们两个咯,加上一位他的朋友。今天我特别点,自己驾车去。不驾还好,驾了超后悔的!因为纯粹找 Parking便用了我半小时耶~!今天的Pyramid超多人的,那些人潮可不是普通的多呢!平常上完课到那里都看不见人影,今天就真的很“例外”呢!哈哈!

在和JayKen会面后,我们便找地方吃午餐。走遍了整座新旧建筑物都找不到合意的地方,最后选择了Bar-B-Q Plaza。我个人很喜欢这间店,因为她的饮食方式可是混合了烤和Steamboat的概念的,很特别!然后吃到最后的时候,那些汤可是精华呢!哈哈!

就这样吃了然后在逛多一下子后,因为双威金字塔真的没有什么可以逛的,我们便分道扬镳了!哈哈!或许今天的见面和节目能够做成一首歌呢!哈!
(今天真的很想你,很想和你谈天,但你都不存在的……!)
Day Without You Online, Day 118, Rainy:

The time has reached eleven something, yet I haven't take my dinner and didn't touch on any assignments...

Hmm... I went out with a friend today afternoon, JayKen, who is a very good lyricist. He was too bored in Wangsa, thus he came down to Sunway Pyramid with a friend. And of course, only a time I saw him before and this time he came to Sunway Pyramid which so near to me, and I must attend the date of course~! Haha!

Well, it was supposed to be Revo's meeting, who knows Brian didn't want to attend (rejected straight away~), thus only left we two, and a friend of him. Today I was special, as I drove myself, and the consequence was, I trapped in traffic jam and also wasting a lot of time finding parking~! Today Pyramid was fulled with people and it was very crowded! Normally we couldn't see any people after school we been there, but today was really a exception! Haha!
(感觉上给你那四片光碟好像已经害了你似的……唉……)
After met with Jayken, we found a place to have our lunch. We crossed by the old and new wing of Sunway Pyramid and couldn't find any suitable place, and at last, we chose Bar-B-Q Plaza. Well, personally I quite favor to this restaurant, as the way we eat was mix up with bbq and steamboat, and it was very special! And when you ate until last, the soup surrounding will be the most delicious stuff! Haha!

That's all. After we ate and shopped for awhile, then they found that Sunway Pyramid really ain't nothing to walk, thus I left! Haha! Maybe today's meeting can became a song, who knows? Ha!

( 因为此仁兄打算走神秘路线,所以照片被拿掉了~XD)

他就是在佳礼出了名的作词人 - 杰啃是也!
CARI forum's most popular lyricist - JayKen!
(“是我想太多 我也这样说 这是为了安慰我的理由”不是写给hy看的,是写给你看的!可惜你看不懂……)

在Bar-B-Q Plaza里的食料~^^
The raw food in Bar-B-Q Plaze~^^

No comments:

献丑了……