全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, October 14, 2007

没有你上网的日子,第117天,雨:

今天好糊涂呢~!糊糊涂涂地过了一整天……

早上醒来整个人迷迷糊糊,坐在电脑前面不懂要做些什么。过后发现到喜爱的《使命招唤4:现代战争》的游戏Demo发布了。就这样,我花不到十五分钟的时间下载后,就安装来试玩了。很高兴又有得晚会同样系列的,因为这个游戏的二代真的很不错的!但是不懂是不是太久没有接触第一人称的游戏,玩了一阵子后整个人头好晕、好晕……

下午睡过了午觉后,又是例常地坐在电脑前面。想到昨晚有一部电影下载完了,便打开来看。这部片子是一个经典,而且也是我儿时看过最令我震撼的一部电影,《终结者II:审判日》。小时候观看的时候,因为不懂英文,所以只看了画面(但也懂少少的剧情在说些什么);现在长大了,再看多一次,也明白了很多的不明白,但最怀念的还是阿诺的那句话:“Hasta la vista, baby”……!哈哈!

Day Without You Online, Day 117, Rainy:


Today I was so muddled~! And passed the day without doing anything...

When I woke up, the world inside my eye was keep turning, and didn't know what to do when I sit in front of the pc. After that, I saw my favourite game series, the latest series has released the demo, "Call of Duty 4: Modern Warfare". Therefore, I spent not more thatn 15 minutes to complete the download and started to play it. I was very happy that I had return to my favourite game, as "Call of Duty 2" was a good game, and it it for now too! However, I think it has been a long time I didn't touch on FPS type game, thus after awhile I played, I started to become dizzy...

After I had my afternoon nap, once again I sat in front of my pc. And, suddenly I thought that I had a movie that finish downloaded yesterday, thus, I just played it. It was a classic, and also a movie the impressed me a lot when I was a child, "Terminator II: The Judgment Day". I got my answers that I had when I watched this movie during my childhood. The most impressive thing in this movie was Arnold's sentence, "Hasta la vista, baby"...! H




No comments:

献丑了……