全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, July 1, 2007

没有你上网的日子,第16天,晴:

今天很衰哦!!!早上屋子遭人爆窃,不见了手机和几十元,Andy也“花”了20多元买了教训……可悲啊!唉……我现在终于明白手机是我们生活的左右手为什么意思了……对了,我是后付的……

今天下午为了History的事情差点吵架。Zac和Henry, 对不起哦……但说到底,我也只是希望我们的组能够是最好的。说穿了,也只是我的好胜心在做嵩,和面对不断的攻击,也只我会如此的烦躁!大家,对不起……!

对了,补充一下,因为等下要去看戏,所以才会那么早写部落格哦!呵呵!还有就是,我说要给大家的惊喜,不好意思,要等到明天晚上了。或许我的家遭人爆窃也算是一个不经意的惊喜吧!:-)

Day Without You Online, Day 16, Sunny:

Today is a bad day to me!!! My house got robbed and I lost my handphone and RM10+, Andy, my house mate "paid" RM20+ for the lesson... Haiz~ Now only I realized how important is hand phone to our life... Oh ya, my hand phone is postpaid...

Today nearly argued with Zac and Henry because of History's stuff. Really sorry for that, guys... However, I did that as I really wish that our presentation is the best. Frankly saying, all of that because of my attitude that wish to win, plus the unstoppable challenge, and cause me to become very frustrated! Sorry to everybody...

Oh ya, add something here, later going to watch movie, thus tonight has a early blog... Hehe! One more thing, the surprise that I promised to show can't make it tonight and need to be postponed to tomorrow's blog. Sorry o! Well, my house got robbed might be the surprise too! :-)

1 comment:

TheBeerCrusader said...

Cheer up dude ~

I also have some problems now ~

献丑了……