全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, July 10, 2007

没有你上网的日子,第25天,晴:

嗯……今天还蛮多烦恼的啊!尤其是触碰到History的事情,真的很让我心烦!或许我还未从上一次的“失败”走出来……History of Art & Design II已经慢慢的成了我的阴影……我很害怕着一个科目,尤其是说到Presentation,我就会不知觉地发抖,心里感到害怕……下午Zac临时开了一个会议,我在那个时候把闷在心里的话都一次过说出来……

最近的烦恼真的很多……!感觉很累……现在的生活,慢慢地被时间控制了,被烦恼控制了……有的时候我会感觉到很懊恼,但是又没有地方让我来吐诉。电话买了一个星期,但是Sim card寄了一个星期却还没到!这里的邮政真的可以去X了啦!!!身边的朋友一个又一个有问题,有的时候我也不懂要如何面对他们……说实在的,Andy有的时候老爱开那些很乱的歌曲或音乐,不然就是重复一首歌几千次,再不然就是开那些什么圣歌……心里一句话,那些圣歌我一手也不觉得好听!我在这里要说出来,是因为我真的忍那些歌很久了……请容许我一个机会在这里哭诉吧……!真的!那些歌只不过是用来歌颂耶稣,我不觉得是什么真正的圣歌。假如你真要听,我有很多朋友可以介绍给你……

仪,很多人问我为什么最近都不写关于你……其实,我是不懂要写些什么。之前(上个星期)有机会碰到你,让我有很多东西写关于你。现在,我也是很想写的,但我真的不懂要写什么。或许,可以让你知道我每一天还是一样思念你。我开始慢慢地不再渴望走在路上可以碰到你,或许,我真的开始接受了“随缘”和希望我们都能够顺其自然。嗯……Wayne,其实我不懂该不该让你继续帮我。说在兄弟份上,有的时候我反而渴望我和仪能够就这样“向左走,向右走”……其实我不是胆小,但,你也懂我的处境。我真的很害怕她会再次生气,那个时候我想我就真的是Game Over了……

有的时候想一想,我真的很后悔。Wayne,你告诉过我她之前和我msn得很快乐,我回想的时候,真的很后悔!我真的不应该那么的冲动!一切的一切都是冲动啊!假如我能够忍着不按电话,那么现在的我也不会那么的痛苦了……对不起!我还是一样!我还是做不到心平气和……

到底我接下来会如何……?我自己也不敢想象了……

Day Without You Online, Day 25, Sunny:

Hmm... Today is the day that frustrating me the most! Especially the thing about History! Well, maybe I'm still couldn't escape from the previous failure~ History of Art & Design II has slowly haunted me, a subject that frightening me... When talk about presentation, I will shiver and scare... Zac, our group leader had on a meeting in today afternoon and I voiced out everything...

Recently I have lots of problems...! Feeling tired... Life nowadays has slowly controlled by time and troubles... Sometimes I feel down and stressful, but no way for me to voice out... Handphone has bought for a week, but sim card still haven't reach! The POS MALAYSIA can go to hell lah!!! Friends around me having trouble accordingly and yet I don't know how to face them... Frankly saying, Andy likes to open those rock musics, or repeat a song in a thousand times, or play those annoying church songs! Honestly, I don't think those church songs are nice! I want to say it here, because I can't stand with the songs anymore! Please allow me to have a change to express my feeling here...! Seriously! Those songs are made to eulogy their God, and I don't feel like is really any church songs. If you really want to listen, I have lots of friends that can introduce for you...

Yee, lots of people ask me why I'm not writing about you recently... Well, I don't know what to write actually... Before that (last week) I had lots of chances to meed with you, thus I have tons of things to write about you. Now, I want to write too, but I really don't know what to write. Maybe I can let you know that I miss you everyday. I started not to hope to saw you by the roadside. Well, maybe I started to accept "随缘" and hope we two can let the God decide everything. Hmm... Wayne, actually I don't know whether you should continue help me or not. As buddy, sometimes I wish that Yee and I can "one to left, one to right"... Actually I'm not a coward, but, you know my situation. I really scare that I will cause she angry one more time, and I really Game Over at that time...

Sometimes when think back, I really regret. Wayne, you told me that she was very happy to chat with me before in MSN... I shouldn't be so rush! Everything caused by impulse ah! If I can endure and not to press the phone, and I wouldn't be so suffer... Sorry! I'm still the same! I can't make myself into a calm person...

What will happen next...? I can't imagine...

No comments:

献丑了……