全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, July 30, 2007

没有你上网的日子,第45天,晴:

今天的我有点特别,特别不在于我本身,而是写部落格的状态……都不知这栋建筑物怎么搞的,时不时会没有水……就好像今晚的水已经制了好几个小时却还没恢复!通常我都是冲了凉,然后就开始我的部落格,因为身体刚冲洗后,写部落格的时候,状态也会好点。没错!我现在都还没洗澡……气啊!!!

嗯……今天的Drawing Class差点把我吓到了。Lecturer告诉我们,我们的班将会和第一班一起去Field Trip。我顿时感到失望,我还以为没有的和你的班一起去了。就在失望之际,突然Wayne和我说了一项好消息!原来,我们是和第一班同一辆巴士,而Field Trip是四班一起去的。^.^还好哦!不过哦,第一班是“香蕉”班,和我们“纯种”班在一起,加上我们两班都是“吱喳”班,到时候的巴士恐怕会被我们的吵闹声闹翻了……!哈哈!

Day Without You Online, Day 45, Sunny:

Today I'm quite special, not on myself, but the condition of writing the blog... I just wonder what's happening to this building which I stay, the water supply will be disconnected once in a while... The water had stopped for several hours for today and still the same until now! I usually have my bath first then only I will start my blog, as body will be refreshed and feel better when I write my blog. Exactly! I still haven't bath yet...

Hmm... Today Drawing Class really shocked me. Lecturer told us that our class will go to the field trip with the first class. I was disappointed when I heard that, and I thought I can't go with you for the trip. Just at the right of time, Wayne told me a good news! We are same bus with first class, and yet all of the classes, which are four classes will go to the trip together! ^.^ Luckily...! However, first class is "banana" class, and our class is "pure" class, moreover, both of the class are very talkative class, I think that time our voice could make the bus crashes by the way...! Haha!

No comments:

献丑了……