全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, July 18, 2007

没有你上网的日子,第33天,雨:

哈哈!不懂这个是不是如GHao所说的一样,果然接近每一个星期、每一堂Figure Class都会下雨的哦……而且连续两个Term的Figure Class都是在星期三的……是不是觉得很邪呢?哈哈!

今天的Drama Class还蛮好玩的哦!其实Eddy真的很厉害。他在演绎一个角色的时候表情很丰富,而且Body language很吸引人,让人看到目不转睛!今天我们的组也意思意思地演绎了我们的Final Presentation的故事。组合里的来沙地的Basoodan果然是一位演绎天才!他七情上演,而且眼神很神……哈哈!我们的组有了他还真的有点看头哦!

嗯……在这里我要特别感谢班上的大哥大,Ah Sun是也!他的确是一为全能的学生哦!今天在Figure Class开始之前,他教了我很多的Gesture画法。当然,在这之前他也传授了我很多的画法和技能。他很用心地教导我…… Ah Sun,谢谢你哦!希望到了Major我们能够同一个班然后多多合作,因为我真能够在你身上学到很多的东西!就算不同班也要多多出来相聚哦!

在这里要补充一下。今天终于交上了Majoring Form,而在表格上面打勾的是“数码动画”,既我将来的主科!我的梦想开始了……!

Day Without You Online, Day 33, Rainy:

Haha! Is it happened as what as GHao said, really every week, every Figure class rain... Furthermore, our class's Figure class are on Wednesday since first term until now... Is it terrifying? Haha!

Today's Drama class really interesting! Eddy really a good player! When he is acting, he has a rich facial expression and attractive body language, and your eye will stick on him at all time! Our group did have a experimental play on our final presentation's script. Group member who originated from Saudi Arabia, Mohammad Basoodan really a genius! He had a very good eye contact to each others and too to the audiences... Haha! Our group became interesting with his existence!

Hmm... I would like to say thank you to our class's big brother, Ah Sun (Shawn)! He is a versatile student o! He taught me a lot of Gesture drawing today before the Figure class. And of course, he did teach me a lot of drawing skills and techniques. He teaches me with intention... Ah Sun, really thank you a lot! Hopefully we still can remain in a same class when we reach major, cause I can learn lot of things from you! Even not in a same class, but yet need to gather frequently o!

Add something here. I have submitted my majoring form which ticked "Digital Animation" as my major! Here my dream begins...!

No comments:

献丑了……