全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Thursday, July 26, 2007

没有你上网的日子,第41天,雨:

哈!连续几天都下雨哦!难道老天爷这几天都不开心在流泪吗……?:-)

嗯……今天的心情蛮好的!刚刚和Andy废了不少。那个废材还真有点桃花呢!我一直都在费解到底为什么桃花会长在他身上呢?哈哈!有的时候,在家里闷闷的时候,或被功课压得喘不过气来的时候,找个人来“废”下也不错呢!有减压之功效哦!呵呵!

对了!今天竟然会和你有一面之缘呢!呵呵!那时我和几位朋友在“大囍事”享用着午餐,然后在和朋友的谈笑风生中,见到你和你的朋友经过店铺的面前。哈!我还真幸运呢!嗯……我想你应该是要去隔几间的“陈师傅”店吧!:-)

好啦!虽然今晚很得空,可是没什么话好说的!对了!很头痛Calligraphy & Letter form!我需要工具啊!!!

Day Without You Online, Day 41, Rainy:

Ha! Several days with rain! Is it our sky is sad with tears flowing down...? :-)

Hmm... Today my mood is nice! Just crapped with Andy. That silly guy really having some "palm" now! I quite curious why the palm tree will grow on his d? Haha! Sometimes, when feel bored at home, or the stressful assignments that doesn't allow you to breath, find a person to crap with is quite good! It helps to release tension! Hehe!

Oh ya! Today what a chance that let me saw you! Hehe! I was having my lunch with several friends at "Dai Hei Xi", and during the lunch, I saw you and your friends passed by the restaurant. Ha! So lucky I am! Hmm... I thought that you guys were going to "Chan Sifu" ba! :-)

Alright! Although I'm very free tonight, but got nothing to say! Oh ya! Headache with Letter form & Calligraphy! I need tools!!!

2 comments:

Anonymous said...

3 words for you













ARE YOU CRAZY??? @@ ^^

Anonymous said...

哎...有些东西是注定的...


^^

献丑了……