全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, July 9, 2007

没有你上网的日子,第24天,晴:

好多功课的一个晚上啊!!!其中的Design真的让我喘不过气来,加上一个伤脑筋的Report需要完成……晕~~

嗯……感觉上最近都没有什么东西好写的。日子一样地忙碌、一样地无聊……或许在这里发发牢骚也是不错的!呵呵!有一点要提到的是,怎么迅雷走不动的啊!!!我期待的《18禁不禁》下载的速度好慢,让我到现在都还没得看!唉……

既然那么无聊,我就给大家猜猜一个问题吧!问题很简单,但是答案却会令大家想得多的哦!:-)问题是这样的:

“当一个人感觉到烦躁的时候,是他制造的烦恼使他如此,还是烦恼让他如此?”

大家可不要觉得这是“一句”很简单的问题!要好好看清楚哦!

Day Without You Online, Day 24, Sunny:

What a night full with assignments!!! Especially Design that doesn't allow me to breath, plus the unfinished Field Trip Report... Faint~~

Hmm... Recently feel like nothing to be written. The day continue with rush and hush... Well, maybe express myself at here also a good choice...! Hehe! Oh ya, one thing that need to mention is, Thunder 5 can't "move"!!! The drama that I'm downloading - "18 Censored or Not" move even slower than snail, and I can't watch it until now as a result... Haiz...

Since the day is so boring, allow me to have a question for you guys! Is a simple question, but it needs to be thought wider! :-) Here is the question:

"When a person is being frustrated, is it the matters he created causes him to be like that, or the matters itself?"

Guys, don't think that its a simple question! Read and think twice!

5 comments:

Anonymous said...

我觉得烦恼是人造的,不管是人家给的还是自己制造的,都是要克服的,加油吧。。。

Unknown said...

One is frustrated because he allows himself to be frustrated.
Therefore, a person who maintains self control will seldom feel frustrated.

Christopher said...

To Benson:

首先,很感谢你时常都来捧场哦!:-)
对!烦恼是要克服的!但划一来说的话,
烦恼是自己造的呢,还是别人给的?

Christopher said...

To JJ:

Well, can you define more about "maintain self control" this statement?

Thanks for posting comment too! :-)

shermainey said...

he created his own matter, he thinks alot, so he frustrated. But sometimes, i also think that other ppl give problems to him too.... but i all depends how u take it or overcome it...


thanks for supporting my blog...hehehe...

献丑了……