全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, July 4, 2007

没有你上网的日子,第19天,晴:

今天没什么好写的哦!而且我也没有什么时间写……今天的blog可是偷了点时间写的,因为很忙啊!!!对了!现在的每一天都很热啊!!!我们每一天可是裸着上身的哦!呵呵!

嗯……History明天就要Present了……除了和我自己比赛之外,我也必须和其他的同学比赛!一切的准备就看明天了!希望我们的Presentation能够是完美的,最棒的!

好啦!今天真的写得很短,因为时间真的很紧迫……各位读者们,不好意思了……:-)

Day Without You Online, Day 19, Sunny:

Nothing to be written for today! Moreover, I'm lack of time to write... Today's blog I curi some time to write it as I'm very busy ah!!! Oh ya! Now everyday is hot like hell!!! Everyone of us everyday stay at home without shirt o! Hehe!

Hmm... History going to present tomorrow... I fight with myself, and of course with all other competitors! The whole preparation comes with result tomorrow! Hopefully our presentation will be perfect and the best!

That's all! Today is just a short blog, because I'm really sort of time... To all my readers, sorry for that o... :-)

P/S: Today English translation is very bad~~ Sorry ya...

1 comment:

TheBeerCrusader said...

Fuck lo .. Here also damn hot !!

献丑了……