全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, July 17, 2007

没有你上网的日子,第32天,晴:

嗯……今天突然间觉得时间蛮多的(其实还有很多的功课……)。
好啦!今晚就慢慢在这里叙述。呵呵!

刚刚看了《岁月风云》(一部我蛮期待的电视剧),还没看到内容就被它的主题曲吓到了,因为竟然是华粤一起的哦……哈哈!是不是很新鲜呢?其实大家应该也是有听过华粤一起的歌曲的,那就是王力宏和卢巧音一起唱的《好心分手》。是不是有点印象了呢?:-)

最近的帖子都没有人给予回复哦……嗯……我是否会就此伤心么?应该不会吧!但心里难免会有少少的失落感咯……其实写部落格不就是将自己每一天发生的事都一一记录起来,不应该渴望每个人都会去读、去看、去留言,毕竟不是每个人都那么“八卦”的嘛……呵呵!(当然,我是希望能够看到读者们的留言……)

是不是觉得最近都少了“女主角”的消息呢……?其实近来我也少看到她,更不懂她的近况如何……身边的朋友时不时就会问我关于我们的情况,但我实在是说不出来,也不懂该怎么说……在这里唯一可以告诉大家的就是,她已经在MSN里block我了,所以希望大家不要再问了。假如你们真的想知道的话,就每一天都上来我的部落格吧!(不是在打广告哦……)嗯……其实想想一下,既然人家都block我了,那么我再继续这个《没有你上网的日子……》会不会很讽刺呢?Err... 其实我也不懂,我只知道的就是,这个部落格会一直继续,一直写下去……什么时候我会停止呢?海枯石烂的时候吧……!:-)

最近我一直在看着一本书。其实这本书在教导人生道理上的确会给人很多的启发。也基于这样,我很想把这本书交给身边的一位朋友,让他读一读这一本书。我之所以有这个想法,是因为关于他的流言蜚语越来越多(当然,我一直希望我是中立的),我希望藉着这一本书能够让他有所启发。但是,我却有心无力……每一次从家门口去学校的那一刹那,我都会很犹豫是否要将那本书也一并带出去……

好啦!今天哈啦了不少……我想应该能够弥补多天以来少字的帖吧!哈哈!

Day Without You Online, Day 32, Sunny:

Hmm... Suddenly feel tonight has lots of time (actually many assignments to go...).
OK! Let me crap tonight. Hehe!

Just now watched "岁月风云" (sorry, don't know call what in English... Paiseh~~). Before I watched the contents, I shocked with the theme, as it is the combination of Chinese and Cantonese... Haha! Is it fresh? Actually I think all of us heard a song before which formed in Chinese and Cantonese too, that's Leehom and Lou Hao Yam's "好心分手". Still remember? :-)

These days thread have no people post reply... Hmm... Do I have to be upset? I think I won't! But the heart will be little disappointed anyway... Basically the purpose we write blog is to record down everything that happened in our daily life, and shouldn't desperate for read, look and leave comment by the readers, as not everyone is very "bagua"... Hehe! (For sure I wish to see readers' comments...)

Do you feel these days lack of "her" news...? Actually I do doesn't see her, and don't know how is her... Friends around me sometimes will ask me about "our" condition, but I really can't speak it out, and don't know how to say in addition... The only thing I can tell you guys is, she has blocked me in MSN, and hopefully you all will not ask me further... If you guys really want to know, then you all should everyday come to my blog (not advertising here...) Hmm... Seriously thinking, as people has blocked me, is it a satire if I still continue "Day Without You Online..."? Err... I also don't know. Only thing I know is this blog will always continue and update... When I will stop it? Maybe on the day of dry seas and crumbling rocks...! :-)

Recently I have read a book. The book has teach a lot of moral that lead you in your life. And because of this, I want to pass this book to one of my friend and let him read it. I have this kind of thought, as these days lots of rumors is about him (and of course I hope to be neutrality), and hopefully the book can help him. However, I can't make it... Every time when I want to leave my house, I will be dilemma and hesitate to bring the book along...

Thats all! Today really crapped a lot... I think I can fix back the posts in past few days! Haha!

1 comment:

Anonymous said...

我觉得你现在应该很想掉泪吧
我不懂你们发生什么事情啦
我突然很想写一个悲哀歌词歌词。。

献丑了……