全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Thursday, July 19, 2007

没有你上网的日子,第34天,晴:

今天鼻子差点“烂”掉了啦!!!

嗯……当你一觉醒来,应该是一天的开始的时候,就因为不停地“哈湫”(打喷嚏)就毁了一整天的心情,相信每个人都应该经历过吧!我今天就这样“哈”了一整天,纸巾一张又一张,树死了一棵又一棵……原本打算画完三张的concept就睡觉,但一想到这里(部落格)就不禁打起精神来……

今天的晚餐很特别哦!有一位在印度读着牙科的老朋友回来了,而且还来到我这里(吉隆坡)玩。在姐姐的提议下,我们便一起在附近的火锅店一起打边炉。他整个人都没有很大的改变,最大的改变,就是多了“印度味”或“咖喱味”。哈哈!对了,忘了说他的名字。他就是人见人爱且成熟稳重的智伦是也!哈哈!下面我会放上他的照片……

今天就酱啦……鼻子真的好辛苦……我应该需要去拜访麦克积逊了。人家好歹也换过鼻子,或许我也该换换……哈哈!

Day Without You Online, Day 34, Sunny:


Today my nose going to be rotten soon!!!

Hmm... When you wake up early in the morning, it should be a new and fresh day. Just because of "Ha Qiu" (Sneeze) and spoil the whole day's mood, I believe everyone sure did past this experience! I "ha" for a whole day, the tissued used one by one, the tree die one by one... Planned to rest after I finished my three concept thumbs, but I wake myself up when here(blog) flashed in my mind...

I have a nice dinner today! An old friend who studies dental in India came back to hometown and stay in KL for fun. We decided to have buffet steamboat after sister made her mind up. He doesn't change much, only thing that make himself different is more "Indian" feel and "Curry" feel. Haha! Oh ya, forgot to mention his name. He is Tee Lun, who favourited by many people and a very mature guy! Haha! I will attach the photo at the bottom...

That's all for today... My nose really pain... I think I should have a visit to Micheal Jackson, as he changed his nose before. Well, I think I should change mine too... Haha!


就是他咯~ 和他一起的合照~ 呵呵!
Is him~ The photo taken with him~ Hehe!

No comments:

献丑了……