全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Wednesday, July 11, 2007

没有你上网的日子,第26天,晴:

我到底应该怎么办……“我一定要改变自己”这句话是从昨晚读的一本书看到的。改变心态、改变想法、改变外观、改变待人处世的方法……

我慢慢开始地感觉累了……我一直在挣扎,而且身边披着羊皮的狼也慢慢地显现了……在世上有多少人是戴着面具做人的?就连我自己,脸上也是有隔着一层薄薄的膜啊!芒果娘,假如你有看到我这篇部落格的话,请你教教我如何,好吗……?

有的时候我真的很迷茫……我将所有的感受放在部落格上,是因为我找不到诉苦的地方。渐渐地,我也不想大家再来读我的文章了,因为我知道,我的文字已经逐渐在伤害着身边的朋友……我不知道我这样的做法对还是不对,而且也不懂背后开始有多少支箭的苗头在指着我了,但我还是不畏惧去面对这一切!我自问心无愧!承蒙周杰伦的话:“我不可能做到每一个人都喜欢我,因为我不是神,但是我能够做的,就是做那些我认为不会伤害到我和身边人的事情!”

接下来的我会怎样呢……?逃避?面对?人,真的能够做到看破一切吗?人,真的能够做到一切都不在乎吗?人,真的能够做到平常心吗……?!

Day Without You Online, Day 26, Sunny:

What should I do... "I must change myself" I found this sentence in the book I read last night before I slept. Change your mind, change you thought, change you appearance, change your way of threating people...

I slowly feeling tired... I always struggles, and the wolf under sheep's coat has gradually show their true color... How many people in this world is not wearing a mask? Even myself, I too have a thin membrane that cover my face! MANGO, if you read this blog, can you tell me what should I do... Fine...?

Sometimes I really lost myself... I express my feeling on blog, as I couldn't find a place to voice out. Gradually, I don't feel like to let you all read my blog, because I know, my words has started to be harmful to my friends... I don't know whether I'm doing a right thing or not, and I don't know how many arrows are pointing towards me, yet I still can face this situation bravely! I know I'm doing anything wrong! As my favorite star, Jay Chow's word," I can't make myself welcomed by everyone, because I'm not a God, but what can I do are those things that doesn't harm myself and also the people around me!"

What will happen next...? Escape? Facing? Can men really see through everything? Can men really don't bother everything? Can men really peace their mind and heart...?!

No comments:

献丑了……