全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, July 16, 2007

没有你上网的日子,第31天,晴:

今天很气人啊!《18禁不禁》走了一天的结果是……0.0%!!!
明知道这一集的剧情很吸引人的……啊!!!

今晚的功课好多好多……我必须快快完成部落格然后就要开工了。开工过后还要“上课”啊……不过今天有几样很令人兴奋的事。呵呵!首先就是和Eong Earn在学校里玩Video Call。哈哈!很棒哦!而且很“先进”的感觉……呵呵!再来就是这一次的History Presentation我相信我们可以做得比上一次好!我知道不可以有比较的心态,不然自己永远都是失败的……!

嗯……仪,已经两个星期没看到你了哦!虽然电话回来了,但我也知道我不该再sms你……你最近怎样了?还好吗?记得不要累坏身体哦!要好好照顾身体!最近的天气变化无常,要多喝水哦!:-)

Day Without You Online, Day 31, Sunny:

Today is an exasperating day! "18 Censored Or Not" downloaded for a whole day and the result is... 0.0%!!! This episode's plot is really nice a!!!

Tonight has lots of assignments... I need to finish my post ASAP and start my work. After work need to attend "class" some more... However, today has some nice things to share with you guys. Hehe! Firstly, I had a video call with Eong Earn today in school with my new 3G phone. Haha! Is really great! And full with the "futuristic" feel... Hehe! Next is I confident with this time History Presentation will be better than last time! I know I shouldn't have the competitive kind of feeling, as I will always be the loser...!

Hmm... Yee, is a couple week I didn't see you. Although I have my phone back, but I know I shouldn't sms you anymore... How are you recently? Still fine? Don't make yourself down and must take care! These days' weather are constantly changing and must drink lots of water o! Take Care! :-)

No comments:

献丑了……