全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Tuesday, July 24, 2007

没有你上网的日子,第39天,阴:

唉……今天真是倒霉的一天……而且钱包还破了不少洞呢!!!

今天一早醒来,来到电脑前面坐着几分钟就去冲凉,准备去学校上课了。谁知就当我之前穿鞋踏出家门的时候,手机有讯息来。我查看一下,炸到!Class Cancel!我的头发弄好了、东西收好了、睡眠牺牲了,哪里知道……还真是倒霉。不过也不能够怎样了,我便画完我最后一张的Figure,然后就去学校了。

原本还以为早去学校可以准备所有Design II要呈上的assignment。谁知却被我遇到Ah Wayne和Ah Sun。我们就这样坐下来谈天。谈啊谈地,时间已经1.30pm了……迟了!我赶紧去弄我的东西,然后就回到班上去。这个时候,在我眼前所发生的事简直是晴天霹雳般让我呆了……我的Initial Design竟然Finish错了!都是没有跟着那该死的Handout……我尝试不去改它,哪里知道Lecturer却坚持要我改,不然就扣分。5分耶!考虑了后,我还是觉得“破财挡灾”比较实际点。就这样,买来的材料加加减减就用去我RM15++啊!!!真的是欲哭无泪……

对了!仪,今天知道你没有在MSN里Block我,反而是你的Internet有问题,上不到网……我真的很开心,但心中还是会觉得有些许的失望,因为你还是上不了网……没关系!我会等你的!:-)

Day Without You Online, Day 39, Cloudy:

Haiz... Today is a bad day... Furthermore my wallet has a big hole!!!

Today when I woke up, I came in front of my computer for several minutes and went to bath, and prepared to school. Who knows my hand phone showed incoming message before I left. I checked and the message really shocked me! Class cancel! I've styled my hair, packed my things, sacrifice my sleep, who knows... Really bad luck. Anyway, I couldn't do anything, thus I finished my last figure and went to school after that.

Well, I thought I went early to school can finish every assignments that needed to passed up in Design II. Suddenly, I met with Wayne and Sun. We had lunch and chatted until 1.30pm... It's late! I quickly finish my things and went back to class. At that moment, for what that had been came into my eyes really stunt me... I did wrong for the finishing of my Initial Design! Everything caused because of didn't follow the damn handout... I tried not to change it, however, lecturer told me that I could only chose whether change or had mark deducted. 5% ah!
After a moment of consideration, I thought I better "Lost Wealth To Block Disaster" is more practical. And so, I spent almost RM15++ for the materials!!! Really wanted to cry but have no tears (Haha! Direct translation... Paiseh...)

Oh ya! Yee, I knew that you didn't block me in MSN, but your internet connection had some problems, and can't online... I really happy, however, still a little bit disappointed that you couldn't online... Is ok! I will wait for you! :-)

No comments:

献丑了……