全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Monday, July 23, 2007

没有你上网的日子,第38天,雨:

今天的部落格很早的哦!呵呵!不过我写得不长,因为等下还要赶功课……唉……

嗯……刚看了《18禁不禁》哦!这一集是地球的主场戏哦!很高兴他终于能够和又佳一起了!恭喜恭喜!还有阿杰在里面的冷笑话还真蛮好笑的:“呃,地球停止运转了……”=.="无论如何,看到最后的预告片真的会让我吓一大跳!夏念乔(小薰)走了!我之所以被吓不是因为她的走(早在网上看过了),而是怎么那么快啊?!不是第15集才走吗……?!我看了预告片后,就直接去《18禁不禁》的官方论坛。那里的骂帖还真的很多,都是在骂制作单位以及小薰的另一部电视剧(小配角)——《黑糖瑪奇朵》。网友们都BS(鄙视)这部电视剧,为的是支持《18禁不禁》。说真的,我看到预告片里的阿杰和阿乔哭的时候,我真的也要落泪了……真的很感动、很感动……

还有另一件事原本打算今晚说的,不过我将它拖到明天晚上吧!因为今晚是《18禁不禁》的!呵呵!好啦!就酱啦!:-)

Day Without You Online, Day 38, Rainy:

Today's blog very early o! Hehe! But I'm not going to have it long, as later need to continue my assignments... Haiz...

Hm... Just watched "18 Censored Or Not"! This episode is the story of Di Qiu o! Very happy to see that he can be with You Jia finally! Congratulations! In addition, A Jie's cold joke quite funny too, "Err... Di Qiu (the Earth) has stop turning..." =.=" Anyway, the preview of next episode at the last past really shock me! Xia Nian Qiao (Xiao Xun) has left! I shocked not because of her left (read before in web), but why so fast?! I thaught is episode 15...?! After I watched the trailer, I straight away went to "18 Censored Or Not" official forum. That forum really full of anger thread, and every of it is scolding on the cast and Xiao Xun's another drama (small actor) - "Hei Tang Ma Qi Duo". Web users are despising the drama, just because of supporting "18 Censored Or Not". Honestly, I felt like wanted to cry when I saw Ah Jie and Ah Qiao were crying... I was touched, really touched...

Actually I have another thing to say tonight, but I dragged it until tomorrow's night! Because tonight is belongs to "18 Censored Or Not"! Hehe! OK! That's all! :-)

No comments:

献丑了……