全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Sunday, July 8, 2007

没有你上网的日子,第23天,雨:

哈哈!期待了几个星期,熬了几个星期,今天终于感受到雨水带来的凉快了!哈哈!很棒的雨水啊!而且雨水也将天上的尘埃冲走了,换来的是清新和干净的空气,就连云顶高原也从新出现在我眼前了……呵呵!

嗯……今天和我的作词拍档聊了一下下。他建议我改掉《没有你上网的日子》的编曲,因为电吉他的部分给人不是很温和的感觉。其实他说的也不是不无道理,因为我的编发的确会给予人家一种摇滚的感觉。还有就是,真多得他,还帮我改了词。我本身原本就词穷,而且配上我的编曲,之前放上来的词的确有很多要改进的地方。:-)

在这里我要告诉我各位的读者,《没有你上网的日子》已经完成主干旋律了咯!就快完成了!希望到时候各位能够多多支持哦!

Day Without You Online, Day 23, Rainy:

Haha! After several weeks of waiting and suffering, today finally can felt the coolness of rain! Haha! What a wonderful rain! Rain too swapped off all the dust in the air and brought the fresh and clean air as return. Moreover, Genting Highland has back to my eye... Hehe!

Hmm... Today I've chat with my lyricist partner. He suggested me to change the "Day Without You Online" song's arrangement, as the distortion guitar part gives people feel uncomfortable. He was right as the arrangement brings the rock feel to others. Besides that, he too help me to re-modify the lyrics. I'm lack of letters, plus my arrangement, the previous lyrics really need to be fix... :-)

Dear all my blog readers, "Day Without You Online" has finished the main melody and going to be done soon! Hopefully you guys will support o!

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

献丑了……