全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Friday, July 6, 2007

没有你上网的日子,第21天,晴:

首先,我要恭喜我自己,因为我的网站浏览人数破百啦!哈哈!恭喜!恭喜!然后要谢谢所有浏览我的部落格的读者哦!要不是你们,我的部落格也不会那么快破百的。谢谢大家的支持!

嗯……高兴的事过了,现在要提的是伤心的事了。其时也不能说伤心,因为一切的一切,都是“冲动”所引起的。我要告诉大家的是,冲动永远都是一个错!有的时候,一时的冲动,会造成别人心理上的创伤,因为你可能一时冲动而破口大骂;有的时候,一时的冲动,会造成别人心理上的压力,因为你可能一时冲动而不断催促人家;有的时候,一时的冲动,会造成别人情绪上的波动……还有就是,有的时候,一时的冲动,分分钟造成你会后悔一辈子!这就是发生在我身上的事情……

当初我真的应该听听Andy的忠告,慢慢来……现在我真的很后悔!我以为两三天一次sms是很少的次数,谁知那个数目已经是一个红色警戒的号码了!就因为这个等不及兼冲动的个性,造成了她的困扰,然后就是反感……我知道这件事后,我真的很害怕……因为我知道女生一反感,就真的很难再救回了……到底,我还有拯救的方法吗……?

今天朋友告诉我你的班接近整班都知道我和你的事情,而且还造成你的困扰。我真的很对不起!而且当我听到的时候,我也吓到!我还以为你的班会没有人知道的……谁知……其实你也该懂什么原因造成你是班上的风云人物,但是假如你要怪我,我也不会在意,因为一切的祸首都是我造成的。追根究底,都是我的错!

仪,在这里我想告诉你的一句话就是,我是诚心诚意想要和你交朋友的。或许你是第一次遇到这种状况,然后我的举动吓到了你,但我这没有恶意的。我承认我对你有好感,但是和你交朋友的目的不是最后要你当我的女友,而是我真心想要认识你这位朋友……!

Day Without You Online, Day 21, Sunny:

Firstly, I want to congrats myself, as my Blog reach 100 visitors! Haha! And I want to thank all my blog's readers! Without you guys, my blog can't reach the number easily. Thanks!

Hmm... Now I want to talk something quite pathetic to me. Actually is not really pathetic, as everything started from "impulse" or "urge". I want to tell you guys that "impulse" is always a big mistake! Sometimes, because of impulse, somebody will be mentally hurtled because of your anger or scolding; Sometimes, because of impulse, somebody will be mentally stressed because of your unstoppable urge; sometimes, because of impulse, somebody's mood will be influenced... And one more, sometimes, because of impulse, it will cause you regret forever within a minute! This is what happen on me...

Initially I should really listened to Andy's advice, slowly and steady... Now I really regret! I thought a sms in two three days is very few, who knows that's the caution number that warning me! Because of urge and couldn't wait, and she was frustrated, and repugnance at the end... I was very afraid once I knew it, because I know, once the girl was repugnance, then is hard to rescue... Do I have the chance to recover the situation...?

Today my friend told me that almost your whole class know the thing between you and I, and causes you a lot of problems. I really sorry about that, and I was very shocked, when I heard that! At the beginning, I thought nobody knows about it... Who knows... Hmm... Actually you know what's the reason caused you to become "woman of the hour", however if you want to angry me, I also never mind with that, because I'm the source of everything... Gets to the heart of the matter, is all my fault!

Yee, what I want to tell you is, I really sincerely want to become your friends. Well, maybe this is the 1st time you face this problem, and my action really frightening you, but I got no any bad intention. I admit that I have the favorable impression on you, however the motive I want to become your friend at the end is not wanting you to become my girlfriend, but I truly want to know this friend...!

3 comments:

TheBeerCrusader said...

LOL ~ Ah phang ar .. You teruk liao la this time ~

Christopher said...

Yaloh~~
Now also dono wat to do...

Unknown said...

haih... phang.... told you early early d, during secondary school...
guess that everyone have to be burnt b4 believing that fire is hot.

juz let all the dust settle first.
then try again.

献丑了……