全新新闻咨询站——《我读我言,不吐不快!》

致所有的读者们:

网址:http://mynewsword.blogspot.com

我已经开了一个全新的部落格,以提供本地新闻为主,加上本身对于新闻的有感而发。这个全新的部落格主要和大家分享每一天的新闻(遴选),也可以提供新闻于没时间买报纸的读者们。

“mynewsword”,顾名思义,my代表我,news即新闻,word就是我要表达的意见,所以是一个不仅提供新闻的部落格哦!

《我读我言,不吐不快!》是一个新的篇幅,目前已提供新闻为主,但相信不久的将来将会提供更多互动性的Gadget,以及提供更广、更全面的资料,框框也不只限于新闻而已。

希望大家可以多多支持哦!^^

Saturday, July 7, 2007

没有你上网的日子,第22天,晴:

致各位的读者们,是不是觉得我的部落格换上了新面貌呢?:-)经过了一天的努力,我将《没有你上网的日子》弄了很大的改变,尤其是增加了歌曲MV和照片但还是保持褐色的底。经过考虑后,歌曲MV将会不时更新,以免大家不会觉得厌腻,打头炮的,当然就是这个部落格的主题曲了—《Waiting For You》!希望大家会多多支持新的界面哦!

嗯……今天蛮开心的哦!我的Copywriting考取了A的成绩哦!当然我不是在这里炫耀,而是要和各位亲爱的读者们分享我的喜悦哦!:-)希望我在其他的科目也能够得到B等以上的成绩吧!大家一起努力!

好了!今天不是很多东西需要写。最后,希望各位能够多多支持新的《没有你上网的日子》哦!也希望各位能够对新的界面给予意见,留下Comment供我参考!谢谢哦!

Day Without You Online, Day 22, Sunny:

Dear all my blog's readers, do you feel the new interface of the blog? :-) After a day of setup, "Day Without You Online" has a big changing, especially the adding of song's MV and photos, and yet still remain the brown colour background. To avoid boringness, song's MV will be updated once for a while after consideration, and 1st to be shown is the theme of the blog, "Waiting For You"! Hopefully you guys will support this new interface o!

Hmm... Today is quite a happy day! I score an A in Copywriting! Well, I'm not showing off at here, but sharing my happiness with you guys! :-) I wish I can score at least B grade and above for other subjects! Everyone Gambateh!

Thats all for today! Nothing much to be written today. Lastly, hopefully you guys can always support the new "Day Without You Online" o! In addition, I wish to see comments on new interface for my references. Thanks!

No comments:

献丑了……